Trackmania nations

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistic gamer

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Berichten
17
Ik heb het spel trackmania nations geinstaleerd. Een dag of 3/4 gespeeld maar ineens komt het probleem. als ik opstart kom ik zo ver tot en met het woordje even geduld. ik hoor het beginscherm melodietje maar meer dan een pijltje zie ik niet. ik kan dus helemaal niks meer.

laatste videokaartdrivers geinstaleerd --> mocht niet baten
game her geinstaleerd --> baat ook niks

wat nu? ik weet het echt niet meer en het is toch zo'n vet spel
 
Ik heb eens gesurfd voor je maar ik zie alleen maar lofzangen.
Iets wat je de afgelopen dagen gedaan hebt moet gemaakt hebben dat het nu niet meer goed gaat.
Als je XP hebt kijk dan in je foutenlogboek.
start/config.scherm/systeembeheer/comp.beheer/logboeken.
Kijk bij systeem en toepassingen.

En anders..............terug gaan met systeemherstel.
Weer opnieuw installeren en alles wat je dan ook weer moet installeren goed bekijken.....het kan de schuldige zijn.
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zelfs na een nieuwe install bleef het probleem bestaan.
als je even iets langer wacht, dan zul je zien dat het spel gewoon opstart. Het duurt alleen iets langer.

Gisteren had ik dat probleem, maar ik kon geen connectie met de server maken, wellicht dat het daar aan ligt.

Volgens mij is er niets aan de hand, maar wacht het spel even todat hij een coneectie heeft gevonden, en als dat niet het geval is start het gewoon door

gr
charley
 
Dat spel kan je systeem ook behoorlijk verpesten, de starforce drivers die je erbij krijgt zit spyware in. Ik zou zeggen, veilige modus, uninstallen en start dan nog eens op.
 
starforce moesten ze verbieden dat ze dat op je pc flikkeren en je mag geen eens daemontools hebben anders installed hij niet.ik koop geen enkele game meer met starforce protectie erop.
 
Ow hij werkt weer ineens. na een paar dagen niks deed hij het weer ineens. :confused:

@jojo: wat raar. ik heb ook deamon tool eropstaan en hij doet het gewoon. ik had het wel niet opgestart toen ik aan het instaleren was, maar hij doet het zelfs met een virtual drive aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan