trage kazaa light resurrection

Status
Niet open voor verdere reacties.

vegeta1975

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
90
goede avond
Ik heb kazaa light resurrection. Het download erg traag en soms download het helemaal niet meer. Kent iemand ook deze probleem en wat doe je eraan. Graag jullie advies en ervaring
Alvast bedankt voor jullie reactie
 
Kazaa lite 2.43 k++ but with more features

Ik kende het niet eens... Aangezien het een uitbreiding is op lite ++ ga ik er vanuit dat het wel eens weer spyware zou kunnen bevatten.

Al gescand?

Verder kunnen downloads bij kazaa wel vaker langzaam zijn/stoppen. Heb je al eens gewoon kazaalite geprobeerd? Altijd al gehad?
 
kazaa light ressurection is juist spyware vrij. Kazaa light meen ik is niet gratis.
 
Kazaa light is gratis. Teminste; de laatste keer nog wel.

Goed; als jij zeker weten dat het vrij is, mijn zege heb je.

Andere onderdeel:
Verder kunnen downloads bij kazaa wel vaker langzaam zijn/stoppen. Heb je al eens gewoon kazaalite geprobeerd? Altijd al gehad?
 
Geplaatst door XP_PC


Ik kende het niet eens... Aangezien het een uitbreiding is op lite ++ ga ik er vanuit dat het wel eens weer spyware zou kunnen bevatten.

Al gescand?

Verder kunnen downloads bij kazaa wel vaker langzaam zijn/stoppen. Heb je al eens gewoon kazaalite geprobeerd? Altijd al gehad?


Het wordt ingewikkeld met KazaaLite.

Veel mensen gebruiken nog steeds Kazaa Lite K++ 2.4.x. Die is spywarevrij.

Inmiddels is er echter een opvolger voor Kazaa Lite K++ en die heet Kazaa Lite Resurrection. Wat nu Kazaa Lite Resurrection 0.0.7.6 heet, is in feite Kazaa Lite K++ 2.5.6. Spywarevrij en sprekend lijkend op Kazaa Lite K++ 2.4.x.

Maar daarnaast is er nu ook een Kazaa Lite 2.6 (zonder dat "K++" dus), en daar moet je voor uitkijken. Als je bij de installatie daarvan niet heel goed uitkijkt, installeer je gewoon de Kazaa Media Desktop inclusief alle spyware.

Hier zijn zowel Kazaa Lite Resurrection als Kazaa Lite 2.6 te vinden: http://www.klite.prv.pl/


Overigens gebruik ikzelf geen enkel Kazaa programma, ook geen "lite" versie. Heb wel KazaaLite K++ een poosje gebruikt, maar was al gauw flauw van al die rotzooi die daar wordt aangeboden.
 
:8-0: ben ik blij dat ik het niet bij heb gehouden.
Ik draai nog gewoon een klassieke versie van Lite K++ en ik vind het wel best.. Zo vaak gebruik ik het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan