Trage PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
454
Hallo,

Mijn pc (medion) is sinds kort zeer traag, ik heb dit wel eens eerder gehad, maar toen had ik een ATX reset gedaan, en toen werkte hij weer naar behoren. Nu is mijn computer opnieuw zeer traag, en dit keer werkt de ATX reset niet. Weet iemand misschien wat ik moet doen? ik heeb al gezocht op google e.d. daar heb ik iets over MSCONFIG gevonden, hier staan een aantal programma's in die ik misschien wel uit kan schakelen, maar ik weet niet of ik bepaalde programma's uit kan zetten.

Heeft iemand een oplossing voor mijn trage PC?
 
Begin eens met het volgende:

Volledige virus-scan
Volledige spyware-scan
en met CCleaner tijdelijke bestanden en andere troep opruimen
 
Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb net CCleaner gedownload. Die ben ik nu aan het uitvoeren. Ik heb norton 360, daarmee heb ik mijn PC al gescand, ik heb alleen geen spyware scanner, of zit deze bij norton 360 in? Met norton 360 heb ik 2 Trojan.Brisv.A!inf gevonden, deze kan norton echter niet verwijderen. Ook heb ik een Fix.Brisv.A tool gedownload, die heeft niks gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Probeer even de gratis versie van Superantispyware (vergeet niet eerst de uodate)
 
Oei,oei geen twee antivirus programma's installeren.
Geeft problemen.
trojan kun je handmatig verwijderen in veilige modus.
Norton laat zien waar deze staat.
 
Oei,oei geen twee antivirus programma's installeren.
Geeft problemen.
trojan kun je handmatig verwijderen in veilige modus.
Norton laat zien waar deze staat.

Euh, ik zeg ook niet tegelijk installeren.

Eerst de een dan de ander.
 
Oei,oei geen twee antivirus programma's installeren.
Geeft problemen.
trojan kun je handmatig verwijderen in veilige modus.
Norton laat zien waar deze staat.

Dat zijn geen twee anti-virus-programma's hoor, dus kan echt geen kwaad!
 
Oké want het is niet de PC van mijzelf, mijn hele gezin gebruikt deze PC. :p Maar ik kan dus zonder problemen SUPERAntiSpyware gelijktijdig met norton 360 geinstalleerd hebben?
 
SUPERAntiSpyware is nu een complete check aan het doen, dit duurt nog wel even, ik ben benieuwd wat de uitslag is, aangezien wij geen antispyware op onze computer hadden..

Er is door CCleaner in ieder geval 92mb verwijderd.. Dat was dus wel even nodig... :p
 
Laatst bewerkt:
Er is door SUPERAntiSpyware Free Edition het volgende gevonden:

275 Adware. Tracking Cookie
21 Browser Hijacker.Deskbar

Kan ik deze allemaal veilig verwijderen van mijn systeem?
 
Er is door SUPERAntiSpyware Free Edition het volgende gevonden:

275 Adware. Tracking Cookie
21 Browser Hijacker.Deskbar

Kan ik deze allemaal veilig verwijderen van mijn systeem?

Jep. dat MOET zelfs :d
 
Het helpt allemaal niets, hij is en blijft traag..
Ik heb iets gelezen over een laag stof in de kast, ik haal hem we leven open en zal wel even kijken.
Of heeft iemand anders misschien een andere oplossing?
 
Het helpt allemaal niets, hij is en blijft traag..
Ik heb iets gelezen over een laag stof in de kast, ik haal hem we leven open en zal wel even kijken.
Of heeft iemand anders misschien een andere oplossing?

mijn persoonlijke mening zoals eerder al aangehaald norton eraf en een van die gratise scanners erop scheelt al direkt een heel pak in snelheid norton staat gekend om u systeem ontzettend te vertragen
 
Haha, ik zal het met mijn vader eens overleggen.. :p aangezien deze computer niet van mij alleen is... Het kan best zijn dat het door norton 360 komt, aangezien ik hem 2-3 week terug pas geïnstalleerd heb.....
 
ik HAD er ook norton internetsecuriti op staan en die is er met de zelfde gang terug afgevlogen da was ni te doen zo traag dat die werd
 
ik HAD er ook norton internetsecuriti op staan en die is er met de zelfde gang terug afgevlogen da was ni te doen zo traag dat die werd

nog een vraagje wat is verder de opstelling van je pc een beetje techspecs zoals mb processor geheugen en nog van dat soort dingen
 
nog een vraagje wat is verder de opstelling van je pc een beetje techspecs zoals mb processor geheugen en nog van dat soort dingen

Ja daar heb ik nog naar gezocht, dat wou ik zelf ook wel eens weten... Maar ik kan het niet vinden:p Is daar een programma voor ofzo? die mijn PC specs weergeeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan