Trage PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik een screenshot posten van wat het programma geeft?
 

Bijlagen

  • pcwizard.JPG
    pcwizard.JPG
    33,5 KB · Weergaven: 22
  • pcwizard2.JPG
    pcwizard2.JPG
    4,9 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Wat jij wilt, je kan de boel overtypen of idd een screen plaatsen.
 
Ze staan in mijn vorige post als screenshot.

(mijn CPU load verschilt de hele tijd met grote verschillen van 10% tot 100%
 
Laatst bewerkt:
Ja daar heb ik nog naar gezocht, dat wou ik zelf ook wel eens weten... Maar ik kan het niet vinden:p Is daar een programma voor ofzo? die mijn PC specs weergeeft?

gewoon naar start menu daar ga je naar configuratiescherm vervolgens naar prestaties en onderhoud dan de optie systeem daar bij het tabblad algemeen staat al een hele hoop info over je systeem zoals processor geheugen besturingssysteem en zo
 
SYsteem:
Microsoft Windows XP
Home Edition
version 2002
Service pack 2

Computer:
Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 2.60 GHz
Kloksnelheid 2.61 GHz, 1,00GB

Dit geeft het venster systeemeigenschappen weer, onder het tabblad algemeen.
 
In je start post staat dat je al is een ATX reset had gedaan, maar wat bedoel je daar eigenlijk mee? Dat je de bios had gereset, of Windows d.m.v. de recovery optie terug naar de fabrieksinstellingen hebt herstelt, of gewoon herinstallatie van Windows???
 
Ja, ik zag dat op een forum (weet niet meer zeker of dat een atx reset was, maar zo noemden ze het daar). Het gaat er dan om dat je de computer uitschakelt, dan alles stekkers eruit haalt, dan het knopje boven de stroomtoevoer uit drukt, dan de aan/uit knop 30 sec ingedrukt houden, dan alles weer aanzetten. Ik geloofde eerst niet dat dit zou helpen, maar het was het proberen waard, het werkte dus wel.
 
Ik heb nu norton 360 eraf gegooid, en hij is weer een stuk sneller, alleen het opstarten duurt nog heel lang, zowel het laden met het blauwe balkje met windows logo er boven. En ook het laden van mijn account duurt erg lang.. Wat valt hier nog aan te doen.
PS. Soms is mijn computer ook als hij is opgestart nog traag, of het gebeurt als hij een half uur aanstaat ofzo, dan wil hij ook nog wel eens traag worden.

mvg Pro Pizza
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan