Trage reactie en geen verbinding...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam70

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Berichten
49
Ik gebruik Msn 7.5 aangevuld met Msn Plus. Tot voor kort geen problemen. Nu kan ik me niet meer aanmelden, krijg melding dat het aanmelden niet gelukt is omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is 80040154. Maar met de windows messenger kan ik wel gewoon online. Ook reageert hij heel raar, na iedere letter die ik in type duurt het zeker 1 tot 2 seconden voordat de letter op mijn beeldscherm verschijnt. (Dit is alleen bij het inloggen op Msn). Ik heb de recent geinstalleerde programma's al verwijderd en ook de tips opgevolgd die bovenaan dit forum worden vermeld. Nu weet ik het niet meer.......Hoop jullie wel!
 
Er was kort geleden over dit onderwerp een topic ik dacht in het forum hier of anders elders. Ik denk ongeveer een week geleden of wat. Daar moet je even naar zoeken. Er was iemand die al een tijdje met MSN 7 werkte en plotseling niet meer kon inloggen. Het zou te maken hebben met een firewall instelling een bepaalde reeks aan poorten die open gezet moeten worden en een commando dat je moet typen vanuit het uitvoeren-schermpje van windows. Het was een typisch MSN 7 probleem. Meer mensen hebben problemen met MSN 7. Lekker terug gaan naar MSN 6.2, die werkt gewoon zonder die ingewikkelde instellingen van de firewall. Bij die kennis van mij moest ze waarschijnlijk de firewall instelling in haar modem laten wijzigen, want op de PC hebben we de firewall geheel uitgezet en dan kon ze nog niet inloggen.
 
Heb uiteindelijk maar systeemherstel gedaan. De problemen met msn messenger zijn nu voorbij wat het inloggen betreft. Wel blijft ie zonder reden ineens stoppen. Ik moet dan taak beeindigen en Msn opnieuw opstarten.....Tot dat ik daar de oplossing voor heb gevonden, neem ik dit maar voor lief. Alle meedenkers weer bedankt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan