Dillondarko
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 apr 2007
Snap ik, maar weet je ook dat dat niet binnen mijn budget past?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjah
het blijft jouw keuzen
maar de info die ik jouw net verschaf is tog echt waar
ik heb het gevoel dat je liever niet gaat voor ATI
dat is jou keuzen
het blijft een zonden je had meer uit je systeem kunnen halen!
en we hebben het over een HD5770 NIET een 5670?
zullen wij tellen?
*plaatje*
ik zie 4 aansluitingen
2x HDMI en 2 x DVI
ik heb het gevoel dat je liever niet gaat voor ATI
sorry verkeerd gelezen mijn fout bericht verwijderdMet alle respect, maar lezen jullie mijn vraag en antwoorden wel? De kaarten gaan NIET in SLI, ik wil slechts 3 monitoren kunnen aansturen. Kan prima met een extra videokaart, maar ik wilde weten wat voor mij de beste oplossing was, nieuwe kaart aanschaffen of er een tweede bijzetten. Dat wordt dus het laatste.
Ook performance moet ongevee rgelijk zijn aan een 9600GSO, aangezien ik meer niet echt nodig heb. Altijd leuk, maar in mijn geval even niet van belang.
Ik ga dus een tweede kaart aanschaffen, en zoek dus naar een mooi kaartje daarvoor tegen een leuk prijsje.
Vraag is in principe opgelost, maar eventuele leuke aanbiedingen of andere alternatieven mag je altijd posten![]()
hoe wil je dat dan doen met Nvidia?
je moet sli als je drie schermen wilt gebruiken met een Nvidia kaart
een tweede bij zetten = SLI
je kunt geen twee verschillende modellen kaarten in 1 systeem stoppen ze moeten van het zelfde typen zijn
Fout. Een SLI opstelling werkt met slechts 1 tot 2 monitoren. Schakel je SLI niet in kun je gebruik maken van 4 monitoren (2 per kaart in dit voorbeeld). SLI werkt alleen als de GPU op beide kaarten hetzelfde is, o.a. bij twee identieke kaarten of slechts van een ander merk (XFX i.p.v. ECS bijvoorbeeld). Anders kunnen er best twee verschillende kaarten naast elkaar werken, alleen kan SLI niet worden ingeschakeld. Hoeft ook niet, want dat is de hele bedoeling dus niet. Een dergelijke opstelling heb ik al eens aan de praat gehad in mijn eigen PC, dus dat is het probleem niet.
Duidelijk?
Nu nog zoeken naar een leuk kaartje wat ik erbij kan zetten. Beetje de aanbiedingen in de gaten houden en rondkijken op Marktplaats, lijkt me.
sli werkt met meer dan 4 monitoren
Krijs steeds meer het idee dat een ATI kaart me gewoon wordt opgedrongen...een 5670 moet zijn werk ook prima doen met 3 schermen.
kan ook via hdmi, maar er is ook een simpel kabeltje te bestellen van displayport naar dvi hoor.SLI zou ik sowieso al niet gaan draaien, aangezien ik met meer dan 2 monitoren aan de slag moet. Eyefinity kan meer dan 2 monitoren hebben maar is momenteel te duur. Eyefinity werkt ook zonder DisplayPort dacht ik (correct me if...), alleen met de videokaarten met enkel DisplayPort aansluitingen kan ik het snappen ja.
Ik volg je even niet. SLI is een techniek voor twee videokaarten. Wanneer je sowieso twee kaarten neemt, heb je geen probleem.SLI zou ik sowieso al niet gaan draaien, aangezien ik met meer dan 2 monitoren aan de slag moet. Eyefinity kan meer dan 2 monitoren hebben maar is momenteel te duur. Eyefinity werkt ook zonder DisplayPort dacht ik (correct me if...), alleen met de videokaarten met enkel DisplayPort aansluitingen kan ik het snappen ja.
kan ook via hdmi, maar er is ook een simpel kabeltje te bestellen van displayport naar dvi hoor.
Curieuze uitspraak. Wat is "verbreding"? Het -extenden- van je bureaublad? Dat kan prima zonder SLI, en tot voor kort uitsluitend zonder SLI.je kunt dus geen verbreding hebben zonder sli
Integendeel.zonder sli is 2 x het zelfde
Zeer zeker niet waar. SLI limiteert juist het aantal monitoren dat je kunt gebruiken. Met één kaart met twee aansluitingen (per definitie zonder SLI) kun je 2 schermen aansluiten, met 2 kaarten met 2 aansluitingen, zonder SLI 4 monitoren.met sli is verbreding van het beeld
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.