troep van je pc afhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogierRJDonker

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Ik heb een keer een progje gezien op internet dat dingen zoals sexbanners enz kan opsporen en verwijderen. Ik heb het niet over adaware of spybot. ik weet de naam niet meer. alleen wel dat je **** die in je pc sluipt ermee kan verwijderen.

Volgens mij is hitmanpro een combinatie van die programma's, die TS noemt.
Maar wanneer Ad-aware en Spybot het niet kunnen, kan je de boel ook even cleanen door Ccleaner erop los te laten.
Daarna nog even "online" laten scannen door Trend-micro en Panda en je kan er weer tegenaan.
Maar door zulke sites te bezoeken vraag je er wel eenbeetje om.
Wanneer je die sites dan zo nodig wil bekijken, installeer dan sowieso Spywareblaster en Firefox.

Fonz

Laatst bewerkt:
De vraag is niet of hij hem gratis kan krijgen, maar dat ie hem ergens gezien had.

Geplaatst door Amorlaura
De vraag is niet of hij hem gratis kan krijgen, maar dat ie hem ergens gezien had.

Ik bedoelde mijn bericht niet als kritiek op jouw antwoord.
Je kunt honderden van dit soort dure onzinprogramma's (die vaak voor geen meter werken) vinden, afkomstig van bedrijven die een financieel slaatje willen slaan uit het feit dat veel mensen last van spyware hebben en geen idee hebben hoe dat te verwijderen. Daar moet je dus niet intrappen. Dat wilde ik even aangeven. :)

In ieder geval heel erg bedankt voor de tips;) Hitman had ik een keer van gehoort. dit is niet het programma waar ik het over heb maar met al deze adviezen gaat het wel lukken om de pc schoon te houden. is zoiezo al heel schoon door Ad-Aware, diskcleaner en Spybot:D

heel erg bedankt allemaal :D :p

Wanneer je nu Spywareblaster er even bijzet, zal er ook niet meer zoveel troep opkomen.
Geldt ook voor Firefox ipv. IE.

Succes,
Fonz

Ik blijf em aanraden.... Webroot Spysweeper.
En nee, kben er geen verkoper van :)

Greetz,

Tijmen :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan