trojan horse psw.banker4.apsa in user32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dell, WXP, SP2 geen recovery cd en geen veilige modus

beste mensen,
ja ook ik me net geregistreerd! Geen ervaring met fora....wat een gedoe met AVG!
zit in het buitenland en geen hulp hier. (wel gelukkig een reserve laptop!)
heb DELL laptop met WXP voorgebakken erop, SP2 en ook AVG Free. Zelfde probleem (user32.dll gedelete door AVG) alleen heb ik geen recovery cd en kom ook niet in de veilige modus. dus de tips kan ik helaas niets mee.
Ik zou zelfs niet weten hoe WXP evt. (liever niet!!) opnieuw te installeren want eindig steeds met een blauw scherm met de mededeling dat user32.dll opnieuw geinstalleerd moet worden.....
iemand een tip?

Federico (computer nitwit)

Kan iemand mij please vertellen wat ik moet doen. Ik wil restore doen, maar hij zegt dat de file al bestaat en of ik het wil vervangen. Moet ik dat wel of niet doen?

beste mensen,
ja ook ik me net geregistreerd! Geen ervaring met fora....wat een gedoe met AVG!
zit in het buitenland en geen hulp hier. (wel gelukkig een reserve laptop!)
heb DELL laptop met WXP voorgebakken erop, SP2 en ook AVG Free. Zelfde probleem (user32.dll gedelete door AVG) alleen heb ik geen recovery cd en kom ook niet in de veilige modus. dus de tips kan ik helaas niets mee.
Ik zou zelfs niet weten hoe WXP evt. (liever niet!!) opnieuw te installeren want eindig steeds met een blauw scherm met de mededeling dat user32.dll opnieuw geinstalleerd moet worden.....
iemand een tip?

Federico (computer nitwit)

ik heb exact hetzelfde probleem...of ik nu in veilige modus, met netwerkmogelijkheden, of met opdrachtprompt opstart....telkens sluit hij af met die mededeling.

hoe kom je dan in dat blauwe installatiescherm als ik niet in veilige modus kan komen

Dat is geen installatiescherm, en je hoeft ook geen toegang tot de Veilige modus te hebben om wel dat scherm te zien. Lees de handleiding eens goed!

Ik heb hier hetzelfde probleem.
Veilige modus werkt niet en ik heb ook geen installatie cd.

Iemand een idee?

Dat is geen installatiescherm, en je hoeft ook geen toegang tot de Veilige modus te hebben om wel dat scherm te zien. Lees de handleiding eens goed!

Volg onderstaande stappen als je geen toegang meer hebt tot Windows:
Zorg ervoor dat je een Windows installatie-CD hebt. Je mag er ook een lenen van de buren mocht je zelf niet over zo'n CD beschikken. Je hebt deze CD nodig om de Windows-installatie op te starten.

In het blauwe installatiescherm kies druk je op de R om de repair console te starten. Bij mij komt er geen installatiescherm

Volg onderstaande stappen als je geen toegang meer hebt tot Windows:
Zorg ervoor dat je een Windows installatie-CD hebt. Je mag er ook een lenen van de buren mocht je zelf niet over zo'n CD beschikken. Je hebt deze CD nodig om de Windows-installatie op te starten.

In het blauwe installatiescherm kies druk je op de R om de repair console te starten. Bij mij komt er geen installatiescherm

Juist, dus geen Veilige modus.

Oke: Er staan meerdere meldingen in de virus vault. Als ik probeer te restoren kan hij dat niet en zegt probeer restore as. Ik krijg dan de map mijn documenten. Wat moet ik doen?

Ik heb het bestand gedownload en geïnstalleerd, maar krijg nog steeds die melding.

Moet ik eerst restoren en dan installeren of wat. Kan iemand mij helpen?

Kan iemand mij nog even de volgorde precies vertellen.

User32.dll staat nog steeds in de map.

Ook ik heb dit probleem...
In de veilige modus opgestart en nu is hij aan het scannen...
Heeft reeds de trojan horse gevonden, maar is nog bezig...

Kan iemand duidelijk maken wat ik nu zodra hij klaar is met scannen moet ondernemen?

Alvast bedankt...:thumb:

Dit topic begint gigantisch onoverzichtelijk te worden omdat er steeds meer mensen bij komen die hetzelfde probleem melden.

Lees eerst deze link door: http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=42813

Mocht je er niet uit komen start een eigen vraag en zet het niet hier neer.
Dit kan je doen op de volgende manier:

Link naar deze sectie: http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=243
En druk dan rechtsboven op:
newthread.gif

Hopelijk kunnen we dan de vragen van iedereen goed beantwoorden

Met de mededeling van Killermenace, hang ik aan deze topic een slot. het is inderdaad zeer onoverzichtelijk geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan