je kan niet rondlopen met je politie uniform je bent onder cover wat soms heel vervelend is omdat soms de politie op je begint te schieten gewoon je bedga showen en tis gedaan! je krijgt alleen je uniform aan als je bad cop meter heel hoog staat en ze je arresteren dan moet je street patroulleren en dan heb je je politie uniform aan!!
dat sommige winkels dicht zijn heeft te maken met hoe laat je er gaat dojo's zijn snacht ook niet open he! en als het donker begint te worden dan zijn sommige ook al dicht!
ma er zijn ook veel winkels die het hele spel dicht blijven daar heb je niets te zoeken en zijn er maar voor coole graphics!
er zijn niet veel kleren te krijgen veel winkeltjes hebben dezelfde outfits ma er is ook de puma winkel he soms zie ik hem en dan ben ik hem weer kwijt zoek hem ook steeds!!
bij de kappers net hetzelfde veel dezelfde haarkappsels!!
ik heb ze eigenlijk nog niet geteld!
tip: als je naar je grote opdrachten moet grbruik dan geen taxi om er te geraken! rij er zelf heen anders mis je oproepen van de politie voor kleine zaken die je moet oplossen(verkrachter, relletje ergns) en dan blijft je opruimen van de stad balk laag!