TrustedInstaller Program Files (x86)

Status
Niet open voor verdere reacties.

plantopographique

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Vandaag installeerde de file PROGRAM FILES (x86) zich ongevraagd in mijn computer (Windows 7). Het betreft een file van iets meer dan 7,42 GB. Als ik het wil verwijderen krijg ik de melding dat dit niet kan omdat ik geen machtiging heb als/van TrustedInstaller. Ik zou het echter dringend willen verwijderen. Misschien is het in mijn pc gekomen omdat ik vandaag 2 oude spelletjes geïnstalleerd heb, met name Quake II en Delta Force....Graag uw mening.

32-bits Windows programma's installeren zich in 64-bits besturingssystemen standaard in de C:\Program Files (x86) map, dus waarschijnlijk zijn Quake II en Delta Force nu in die map geïnstalleerd. Ik mag toch aannemen dat je die programma's wilt behouden? Indien ja, dan kun je (dus) niet die C:\Program Files (x86) map verwijderen...

Wil je die C:\Program Files (x86) map tóch (enigszins) leegmaken, dan moet je dus die 2 programma's deïnstalleren.

Tijs.

Ik vergat nog iets: er werd ook ongevraagd een map Windows aangemaakt met een grootte van 18,8 Gb. Ik vind dit teveel ballast om bijvoorbeeld dit spel 1 maal per jaar te spelen. Dus liever weg die handel, maar het lukt niet...

Is er geen deïnstallatie te doen via Configuratiescherm -> Programma's en toepassingen
Of anders via een deïnstallatie-aanroep die je terugvindt in de programmagroep onder je startmenu van die spellen?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan