[TV Kaart] Wazig beeld als ik soms opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Hoiii,

Ik heb sinds kort de Hauppauge WinTV-PVR150. Het werkt prima en het beeld is verder ook prima. Alleen sinds ik die coaxkabels heb bewogen geeft hij soms bij het opstarten van het programma wazig beeld. Dan moet ik het programma opnieuw opstarten wil het goed zijn, maar soms moet dat wel tot 10x toe. Hoe kan dit....? Lijkt me sterk dat het aan de kabels lig want als ik die beweeg word het beeld niet scherper, het blijft wazig.

Alleen de ene keer is het wel scherp en de andere keer niet, en soms moet ik dan wel 10x het programma opnieuw opstarten, iemand enig idee hoe dit komt??

Verder loopt ook het geluid niet synchroon. Het beeld komt net een fractie later dan het geluid. Het is niet heel erg hinderlijk alleen bij nederlandse programma's kijkt het soms onprettig. Iemand hier ook enig idee van wat het probleem kan zijn ?

Zou ik toch maar de kabels op niet goed aangesloten controleren(binnen in de stekkers)en of ze goed klemmen

BANDIT123 zei:
Zou ik toch maar de kabels op niet goed aangesloten controleren(binnen in de stekkers)en of ze goed klemmen

Al gedaan, dat zit wel goed. Denk dat ik vd week maar andere T spitsing koopt, deze is ook al wat ouder evenals de bekabeling. Als het dan nog steeds hetzelfde doet dan weet ik het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan