tv out !

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
180
Hallo beste helpers,
Ik zit met het volgende probleem, ik heb een 3D Prophet beeldkaart 128 mb met tv out op mijn pc met windows xp als stuurprogramma, ik heb de kabelset van "Ednet" gekocht en alles aangesloten, nu is mijn probleem dat ik op tv alles te zien krijg , maar enkel in zwart - wit met geluid, maar geen kleuren, is er nu een verkeerde instelling gedaan op mijn pc, of ligt de instelling aan mijn tv?, wie kan mij helpen aub
Hartelijk dank
Alain
 
Alle kabels goed aangesloten? Misschien ergens een instelling? Volgens mij als je je tv hebt aangesloten krijg je bij het opstarten een menutje? Staat er daar misschien iets over?
 
Ik denk dat het met de instellingen te maken heeft. Kun je nergens de video standaard instellen? S-video of PAL of iets anders waar ik ff niet op kan komen... Heb je al geprobeert te switchen tussen die modi?
 
Ik heb zeker alle kabels goed aangesloten, nu is het ook al zo dat ik mijn mapjes ook al niet meer zie maar enkel mijn bureaublad op mijn tv, voor de rest helemaal niks, welke instellingen en welk menutje zou er kunnen verschijnen, op mijn pc of op mijn tv, op mijn tv in geen geval ?
Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan