Twee internetverbindingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Als ik naar configuratiescherm ga, en dan naar netwerkverbindingen heb ik heel veel dingen daar staan en dat klopt niet volgens mij:

Onder andere heel veel bluetooth spul. Dat is voor m'n telefoon maar hoort dat zoveel te zijn?

Verder bij snelle internetverbindingen (die onderste) staan er twee! Maar één is wel genoeg toch? De ene heet 'LAN verbinding' en de andere 1394 verbinding. En ze zijn allebei verbonden.

Kan één van die twee weg? Of hoort dit gewoon zo. Verder is mijn downloadsnelheid op www.snelheidstest.nl ook maar 230 ofzo. Is dat niet wat weinig? En verder staat er bij de LAN verbinding 100 Mbps. En bij die 1394 400 Mbps. Maar bij die 1394 knippert er helemaal niks zegmaar (rechtsonder in beeld, die twee monitors).

Die 1394 is je firewire en als je die niet gebruikt kun je die uitschakelen.

Het ligt eraan wat je allemaal via bluetooth met je telefoon wilt doen. Je zult alles wel geinstalleerd hebben en daarom zoveel verbindingen.

Over je downloadsnelheid: als je niet vermeld wat voor verbinding je hebt kan er ook niet gezegt worden of het een lage snelheid is

m@rio zei:
Die 1394 is je firewire en als je die niet gebruikt kun je die uitschakelen.

Het ligt eraan wat je allemaal via bluetooth met je telefoon wilt doen. Je zult alles wel geinstalleerd hebben en daarom zoveel verbindingen.

Over je downloadsnelheid: als je niet vermeld wat voor verbinding je hebt kan er ook niet gezegt worden of het een lage snelheid is

Met bluetooth zet ik foto's en filmpjes vanaf mn telefoon op de pc en andersom. Meer ook niet.

Wat is firewire? Heeft dat te maken met de firewall? Die gebruik ik namelijk wel!

Uh ik heb adsl van wanadoo... Dit staat er bij eigenschappen... En anders weet ik ook niet wat je moet weten.

Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC

Is deze snelheid normaal voor deze adsl? Of is er een probleem..

Welk pakket heb je van ADSL? Zolang dat niet bekend is kunnen we nog niet zeggen of de snelheid goed is

Firewire heeft niks met je firewall te maken. Firewire ziet er zo uit
firewire-photo-big.jpg

m@rio zei:
Welk pakket heb je van ADSL? Zolang dat niet bekend is kunnen we nog niet zeggen of de snelheid goed is

Firewire heeft niks met je firewall te maken. Firewire ziet er zo uit
firewire-photo-big.jpg

Ik heb geen idee hoe dat pakket heet... zal vanavond even vragen.

Die firewire lijkt wel op usb! Waar is dat dan voor? Want volgens mij heb ik daar niks op aangesloten...

Wordt vaak gebruikt voor videocamera's en als je het niet gebruikt kun je het uitschakelen

m@rio zei:
Wordt vaak gebruikt voor videocamera's en als je het niet gebruikt kun je het uitschakelen

Oke dan schakel ik het uit... ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit een firewire iets heb geinstalleerd, of is dat standaard?

Standaard staat het aan als er tenminste firewire in de pc/notebook zit en bij jou is dat het geval

m@rio zei:
Standaard staat het aan als er tenminste firewire in de pc/notebook zit en bij jou is dat het geval

Oke bedankt!

En wat kun je doen om de internetsnelheid omhoog te krikken?

Ik had gehoord dat je poorten kan openen, heb ik geprobeerd maar daar snap ik echt helemaal niks van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan