tweede scherm aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Berichten
952
Ik heb een Medion pc type ]Med MT8072N kan ik daar een tweede scherm op aansluiten, en zo ja hoe?
 
Volgens mij zit daar een NVIDIA GTX 650 in en die heeft 2 DVI poorten. Dan kan dat dus.
 
sorry ik weet het al, alleen zitten er geen twee van die poorten op de achterkant, wel een poort met een blauwe kleur met daarbij een afbeelding van een pc is dat misschien een poort waar een scherm op kan worden aangesloten?
 
Laatst bewerkt:
Waar zit je monitor nu op aangesloten? Kan je op het internet een plaatje laten zien van de achterkant van die PC? Of er zelf even een foto van maken?
 
IMG_1093 (Kopie).JPG

na enige moeite een foto weten te uploaden van de achterkant mijn PC
 
Laatst bewerkt:
De linker pijl wijst naar een HDMI poort, de rechter naar een DVI poort. Beide zitten op dezelfde kaart en kun je tegelijk gebruiken om 2 monitoren op aan te sluiten. De middelste pijl wijst naar de VGA poort van de videokaart die op het moederbord is geïntegreerd. Die zou ik in deze situatie niet gebruiken.

2cmteoi.jpg


Je hebt dus een monitor nodig met een DVI aansluiting en eentje met een HDMI aansluiting. Wanneer beide zijn aangesloten kan je in Windows op de toetscombinatie ALT+P drukken. In het dan verschenen menu selecteer je dan "Uitbreiden". Beide monitoren moeten dan beeld hebben. Vensters die op een monitor geopend zijn kan je gewoon naar de andere monitor slepen. Mocht Rechts/Links verkeerd om staan dan kan je dat in de eigenschappen voor schermresolutie aanpassen door gewoon in dat eigenschappen venster de getoonde monitoren van plaats te verwisselen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan