Twitter het zien van tweets

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbreen

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Ik heb een twitter acount aangemaakt voor onze dart competitie.
De leden kunnen dan deze twitter volgen, maar als ik deze volg zie ik alleen de tweets die dat account zelf heeft getweet niet de tweets van de andere die deze volgen en reageren.

Snap ik twitter niet of doe ik iets fout??????
:(:(:(

Ik begrijp je ook niet helemaal, je hebt een twitter account voor je Dart Competitie. Dat kan natuurlijk, je Dart leden kunnen deze Twitter dan vervolgens gaan volgen. Dus alles wat jij op dat Twitter account zet zien die leden.

Andersom kun jij je volgers ook volgen, door gewoon op Follow te klikken bij de betreffende persoon.

Voor de rest snap ik niks van je uitleg of wat nou je probleem is. Dus alsjeblieft nog een keer duidelijk je probleem omschrijven..

Als ik op tweet van deze twitter klik zie ik : ontvolgen - tweets (aantal) - volgers ect.
ik dacht als ik op tweets ( aantal) klik dat ik alle tweets van iedereen zag.

maar mischien is dat niet zo.

moet dan iedereen elkaar gaan volgen ???? kan dat niet dat iedereen maar één volgt en daar alle tweets van iedereen ziet en daar op reageerd???

Nee zo zit het niet in elkaar, want als dat zo zou zijn zou iedereen posts van elkaar krijgen ook al ken je diegene niet. Je moet dus toch echt iedereen gaan volgen. Dus elke persoon die je wilt volgen moet je apart op 'Follow' klikken. Dan krijg je pas berichten van de betreffende persoon te zien..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan