UDMFImageType en ISO

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moesje15

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2005
Hallo,

Ik download een spel en als ik hem uitpak dan krijg ik een UDMFImageType en andere mensen die dit spel download en uitpakken krijgen een ISO .. Waar ligt dit aan?

Mvg,

Steven

Alle kleine bestanden zijn genummerd. De extensie van bestand 1 is: 2k6fwcg.r01 .. van bestand 2: 2k6fwcg.r02 ..en ga zo maar door.. Ik kan de bestandjes alleen uitpakken met Winrar

Laatst bewerkt:
Je moet het r00 bestand hebben, dan pakt winrar, hopelijk, alle bestanden van de ingepakte rar.

Ja dat doet hij ook .. Ik kan de bestanden gewoon uitpakken met Winrar maar dan krijg ik een UDMFimageType

Moesje15 zei:
Ja dat doet hij ook .. Ik kan de bestanden gewoon uitpakken met Winrar maar dan krijg ik een UDMFimageType

Probeer die eens te mounten met Daemon tools.
Of gewoon eens met kladblok of notepad kijken wat er linksbovenin staat, in de header, misschien is het zo'n prachtige avi natuurfilm.:cool:
Of misschien gewoon renamen naar een iso.
Ook kun je even Isobuster van het internet plukken, of ergens anders, om hiemee dat bestand te openen.
Weet je zeker dat je kornuiten hetzelfde bestand hadden gedownload?

Ja, vrienden van me hadden dezelfde en hij werkt bij hun. Als ik hem met kladblok wil openen staat er dat het Bestand te groot is om het te openen met kladblok.

Moesje15 zei:
Ja, vrienden van me hadden dezelfde en hij werkt bij hun. Als ik hem met kladblok wil openen staat er dat het Bestand te groot is om het te openen met kladblok.

En notepad? al geprobeerd met renamen naar iso? of te mounten met Daemon tools? over UDMFimage vindt ik alleen Spaanse en Franse site's en daar snap ik geen .......... van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan