Plotinus
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 mrt 2007
- Berichten
- 658
L.S.
Is het mogelijk om Outlook zo in te stellen dat e-mail dat naar relaties buiten onze organisatie wordt gestuurd automatisch een andere 'handtekening' krijgt dan interne e-mails? In Outlook heb ik twee handtekeningen gemaakt. De eenvoudige komt, zoals ingesteld, altijd automatisch onder mijn e-mails te hangen. Vergeten wordt dan wel eens bij externe e-mails deze te vervangen door de officiële ondertekening met bedrijfsgegevens ed. Dat moet toch te regelen zijn lijkt me in Outlook?
Is het mogelijk om Outlook zo in te stellen dat e-mail dat naar relaties buiten onze organisatie wordt gestuurd automatisch een andere 'handtekening' krijgt dan interne e-mails? In Outlook heb ik twee handtekeningen gemaakt. De eenvoudige komt, zoals ingesteld, altijd automatisch onder mijn e-mails te hangen. Vergeten wordt dan wel eens bij externe e-mails deze te vervangen door de officiële ondertekening met bedrijfsgegevens ed. Dat moet toch te regelen zijn lijkt me in Outlook?