uitgaande mail kpn werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar hoe kom je bij 94.208.103.134 want dat is een ip adres van ziggo?

Mijn oprechte excuses!!:o:o

Ik weet wat het is,domheid kent geen verwijt!!!

Ik heb maandag pas mijn signaal hier voor mijn kpn-abbo!! dus ik zit hier nietsvermoedend mijn kpn-email adres aan te maken,maar dat kan lijkt mij pas na mijn installatie toch??
Ik zit nu nog op de kabel en straks op adsl dus dat is het :o:o

Hmmm ja dat is waar ook microsoft heeft vista wel lomper gemaakt, maar zoiets essenteels als telnet halen ze er uit. Voor mij ook een rede dat ik geen vista hier in huis wil. Dus iemand een idee heeft hoe je dit in vista checked?

Groetjes Erik Rothuis

Ja idd je kunt pas je kpn mail ophalen als je ook daadwerkelijk in hun netwerk zit. Handig dat je dat pas nu meld.

Groetjes Erik Rothuis

Dan zou de uitgaande server van Ziggo wel moeten werken bij het KPN adres.

Nee want ziggo acsepteerd geen mailadressen van anderen

Nee want ziggo acsepteerd geen mailadressen van anderen

Zou vreemd zijn, als ik dan een eigen domeinnaam heb waarvan ik niet de mailserver mag gebruiken (Poort 25 blokkering) dan zou ik dus helemaal geen mail daarmee kunnen versturen omdat het een ander mailadres is. :confused: Volgens jou kan ik dan dus niet de uitgaande server van Ziggo gebruiken.

Aangezien het ontvangen wel goed gaat lijkt mij de kans aardig reeël dat het verzenden m.b.v. de uitgaande server van Ziggo mogelijk zou zijn.

Sorry mijn fout. Je moet altijd de smtp server van de provider gebruiken, waarvan je de verbinding gebruikt. Of je moet smtp autorisatie gebruiken.

Groetjes Erik Rothuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan