Uitleg Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wil graag weten hoe dit program nu precies werkt, voorwaarden etc. etc. Graag in het Ned.

Verder schijn ik een probleem te hebben met DHT (poort problemen firewall??)

Laatst bewerkt:
Over Azureus staat in ZDNET een artikel met onderaan wat links. Maar op de site van Azureus staat een uitgebreide FAQ. (Helaas Engels..)
Als je alles doorneemt wordt je vraag over de poort/firewall waarschijnlijk ook beantwoord.

Laatst bewerkt:
Er wordt welliswaar veel beschreven over poorten etc. maar wat te doen kan ik nergens vinden. Moet ik zoveel gaan veranderen of weer programma's daarvoor gaan downloaden???

Ik heb XP (router E-tech)

Ik heb al gezien dat je het niet zomaar kan gebruiken. Uiterst lastig moeilijk met heel veel toeters en bellen, downloaden van andere programma's etc etc. zucht.......dacht dat dit program zo geweldig gebruiksvriendelijk was. Zit zelfs geen zoekfunctie op. Die moet je dan weer gaan zoeken............:(

Die moet je dan weer gaan zoeken............:(

Onthoud dat het alleen om torrents gaat, kan je een paar leuke links geven, maar dat is niet toegestaan op deze site/forum.

Maar ga gewoon googlen, ik vind het een geweldig programma, 's avond aan zetten volgende dag als ik terug kom van het werk binnen, net Wehkamp :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan