Uitroepteken standaard vga grafische adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul1986

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2011
Ik heb een uitroepteken staan bij standaard vga grafische adapter, ook staat er bij apparaatstatus: Een stuurprogramma (service) voor dit apparaat is uitgeschakeld. Er bestaat mogelijk een ander stuurprogramma dat deze functionaliteit biedt. (Code 32) ik heb al geprobeerd bij te werken maar dat helpt niet, heb verder weinig last er van volgens mij maar lijkt me beter dat het toch gewoon in orde is toch?

Benieuwd of iemand me kan helpen, alvast bedankt

Dan mist hij die driver, je kan even met driver easy scannen de drivers die je nog mist.

Driver easy scannen? Hoe en wat precies? heb ook al met zon driver scan programma van microsoft gescand en toen vond hij het probleem wel alleen kon die er niks aan doen.

Welkom bij Helpmij.nl Paul1986 :) Heb je een losse of een onboard videokaart?

Hoe kan ik zien of ik een losse of onboard video kaart heb? Heb trouwens met de driver easy alle geupdate en volgens driver easy is de vga grafische adapter ok maar volgens mijn apparaatbeheer niet.

Hoe kan ik zien of ik een losse of onboard video kaart heb?
Achteraan je computer, waar is je beeldscherm op aangesloten. In de omgeving waar je jouw toetsenbord en muis aansluit. Dan heb je VGA on board.
Als je VGA on board gebruikt, heb je een schijfje dat bij het moederbord hoort?

Het is een laptop, is dat voldoende informatie? Een ibm thinkpad. Verschrikkelijk ding trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan