Uitvallen van computer - verschillende oorzaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

annedirk

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Berichten
9
Hallo,

Ik heb al eens eerder een post gemaakt over mijn probleem. Ik ben toen niet op een oplossing gekomen. Ik inmiddels wel weer nieuwe info, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb het probleem dat mijn computer soms uitvalt en dan weer opnieuw opstart. Dit gebeurt als SOMS als ik een spel speel of als ik een filmpje kijk. Dit gebeurt niet altijd.
De pc valt echter wel altijd uit als ik een USB-apparaat verwijder (zowel USB-stick als muis/toetsenbord).

Als de pc dan opnieuw opstart, valt hij vaak na een paar seconden uit (dit kan echter ook een aantal minuten zijn). Wat ik hierop gevonden heb is om even de aansluiten van het stopcontact naar de voeding te verbreken. Wat me dan opvalt is dat als ik het ijzer stekkergat (van de voeding) aanraak, ik een schok kan krijgen. De stroomkring naar het stopcontact is dan echter al verbroken.

Het probleem doet zich voor sinds ik een nieuwe muis heb. Het is een draadloze muis (Logitech G602). Als ik mijn oude muis gebruik, heb ik nog steeds hetzelfde probleem.


Ik hoop dat iemand me helpen kan om het probleem te ontdekken.

MVG,
Anne-dirk de Jong
 
Hoi,

Beschouw deze vraag als dubbelpost aangezien je inderdaad de vraag hier ook al stelt dus deze gaat op slot me daarbij de opmerking of je de tip al geprobeerd hebt laatste antwoord in vorige vraag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan