Uitzendinggemist werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmpie

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Hallo,

Sinds kort werkt bij mij uitzendinggemist.nl, bijv. radio van q-music enz niet meer. Als ik op afspelen druk staat er verbinding met media maken. daarna staat er gereed maar er gebeurd niks. Als je op play drukt staat er weer verbinding met media maken en weer gereed maar er gebeurt niks! Ik heb al bij help gekeken bij UG (uitzendinggemist). Alle stappen gevolgd maar er gebeurd nog steeds niks.
Ik heb dit probleem eerder gehad, toen adviseerden ze mij om firefox eens te proberen. Daar werkte UG wel op. Maar nu ook niet meer.

Kan iemand mij helpen?

Groet willem

Was bij mij ook.
Download CCLEANER eens en laat alles een goed opschonen. Dus ook je geschiedenis,tijdelijke internet bestanden en cookies.
Bij mij werkte het toen weer.

ik heb CCleaner laten draaien, maar het heeft niet geholpen. Er gebeurt nog steeds niks.

Heb je onlangs iets veranderd in/aan je systeem?
Nieuwe software of dergelijke? Wat dan ook......

ja, ik heb volgensmij wel wat geïnstalleerd, maar weet niet meer precies wat. Het is al een paar weken dat hij het niet meer doet.

vista, verwijderd systeemherstel programma's of instellingen?

Programma's die je na je hersteldatum hebt geïnstalleerd wel maar bestanden niet.
Is dat een probleem?

ja, eigenlijk wel, maar dan installeer ik die wel opnieuw. mijn laatste herstelpunt is van gisteren en daar heb ik volgens mij ook niet zoveel aan. ik heb gisteren een heleboel programma's verwijder via revo uninstaller, deze maakt bij elke verwijdering een herstelpunt en dan wordt de lijst heel gauw vol.

Hallo,

ik had het zelfde probleem,
ik kon nergens meer filmpjes afspelen die
met mediaplayer verbonden waren.
er stond gereed maar hij bufferde niet eens,niks!
ik heb nu silverlight geinstalleerd (duurt max 2 min ofzo) en
nu doet alles het op weer :D

succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan