De situatie ziet er ls volgt uit;
Ik had mijn pc opengemaakt, en tot verbazing zag ik dat mijn harde schijf de master, veel kleiner was dan de slave. De master was 12 gb en de slave was 40 gb. Toen heb ik het verwisseld en heb de master als slave gemaakt dus deze werd HD D en op de lege 40 gb die ik niet had gebruikt windows geinstalleerd. Nu zijn er bestanden die op de slave staan, dus de 12 Gb, die ik weer wil gebruiken. Ik had voordat de computer dus de melding unmountable _boot_volume kreeg en het normaal deed alle belangrijke word-documenten, excel-documenten en jpegs op de bureblad opgeslagen. Nu ik na de nieuwe installatie de 12 GB, waar de bestanden op zitten weer wil overplaatsen op het bureablad, zie ik ze staan als een snelkoppeling, maar dit waren ze voor de installatie niet en ik kan ze ook niet openen, want dan vraagt hij waar de bestanden zitten. Dus hoe kan ik mijn data weer op mijn nu grotere Master Drive 40 Gb op het bureablad zetten en deze weer gebruiken?
Het is een ingewikkeld verhaal, maar misschien kom je er wel uit.
Ik heb nu niks meer verplaatst en precies gelaten zoals het eerst was. Dus als ik nu ga naar de d schijf, waar deze bestanden zitten, en op eigenschappen druk, zie ik hier F staan. En als ik de naam wil veranderen , kan dat niet. Dus hoe kan ik dit oplossen?