Unreal 2: The awakening

• Onderwerp starter Onderwerp starter KwarK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KwarK

Moderator
Lid geworden
10 mrt 2001
Dit spel kan ik iedereen aanbevelen, goed verhaal ontzettend strakke graphics (echt heel mooi) en draait bij mij (Athlon 2000+, GeForce 4Ti4400 perfect in 1280*1024 in 32bit kleuren.

Zal zometeen wat Screenshots plaatsen ;)

We wachten

Zal zometeen wat Screenshots plaatsen ;) [/B][/QUOTE]

We wachten :D :p
Is het niet hetzelfde als unreal tournemant 2003???
Nog ff en heb hem ook ;)

Is ie al uit dan?

En kan ik em draaien op dit systeem denk je?:

AMD TB 1150 MHZ
512 MB RAM
GF 4 TI 4400 128 mb

Ja zal wel draaien....
Ik plaatst de screenshots zo, maar zijn zoveel mooie momenten :P

Dus heb niet alles...

Post die screens. K' ga even proberen of ik eraan kan komen als ie bij jou in de hoogste resolutie smooth draait dan zal ie bij mij ook wel goed draaien op de laagste met minimale details. Empire earth doet hij bij mij wel goed in de hoogste resolutie + alle detail dus ik heb nog hoop, en nu screens !

snap0032.jpg

snap0033.jpg

snap0036.jpg

snap0038.jpg

snap0040.jpg

snap0041.jpg

Geplaatst door pcmaniaxx
Is dit spel nou eigenlijk uit of niet? Kan toch nooit?

Hij ligt pas in de shops op 7 feberauri maarre kwark kenende heeft hij wel conecties. Hij is volgens mij 1,5 gb groot. Ik heb hem ook al langs zien komen maar ik ga me der niet aan wagen met mijn 56 v.90 modem :-<. Die longhorm beta had ik ook al opgespoord zonder er iets mee te kunnen. Dat ga ik allemaal inhalen als ik een normale internet verbinding heb

Laatst bewerkt:
Re: amd.

Geplaatst door game-master
Zal het apel op mijn amd+1800 gaan lopen.????

Geen idee.. ik kan geen specs van je zien. Tenminste ik neem niet aan dat jou systeem een DBZ figuur is?

Graag dat plaatje verwijderen.. daarvoor is die systeemspecs functie niet.

Met een beetje 3dkaart moet he wel goed draaien.
Alsie bij mij in 1280*1024 32bits en alles hoog (zelfs texture compressing en detailed textures die je via preferences moet veranderen) loopt het vloeiend zonder enige haperingen...

mijn specs zijn:
Amd Athlon XP 2000+ @1800 Mhz
Geforce 4 Ti 4400 @ 305/610
512 MB DDR/Ram

Geplaatst door KwarK
Met een beetje 3dkaart moet he wel goed draaien.

Een tnt 2 pro is geen 3dkaart das een veredelde pen/typ machine. K' ga sparren voor een echte 3d kaart want op mijn tnt 2 pro draait ie niet ben ik nu al achter.

/me kijkt jaloers naar al die systemen die wel unreal 2 kunnen draaien

kijken.

Breezer.Ken jij het spreekwoord kijk verder dan dat je neus lang is.Mijn neefje heeft het er toch ingezet.daarom heb ik ook systeem2 neergezet.Zal het wel bij mijn handtekening zetten. voor de duidelijk.

FF off-topic

Game-master. Zou je je handtekening ook aan kunnen passen? Vind het zelf zo echt te groot en het wordt storend met dat plaatje. Ik ben geen admin, beheerder of moderator hier maar zeg er wel wat van.
Ik wou je eerst een prive bericht sturen maar je box zit vol.

liegen.

RGTMO.Niet liegen.Want ik heb niks in mijn in-box,misschien de jouwen.

Ik lieg niet. Die melding heb ik gekregen toen ik je een prive bericht probeerde te sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan