Unreal II schokt verschrikkelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja sorry mensen, maar 1 of andere 'vriend' van mn broer zat vanmiddag op mijn account te figureren. En heeft een aantal berichten op helpmij.nl weten te plaatsen zonder dat ik in staat was dit te voorkomen ? ?
Duizendmaal excuses voor deze onplezante gebeurtenis en ik beloof dat dit in de toekomst niet nog een keer zal voorkome. En ik persoonlijk zal hier voor zorgen! !

Als het maar in één level is denk ik toch aan bepaalde zware textures waar je videokaart het moelijk mee heeft.
Of zou je processor tekort komen? :confused:

Geplaatst door pcmaniaxx
Ff voor de laatste keer: Ik heb het spel uitgespeeld en die problemen kreeg ik alleen in het desbetreffende level. Dus ik denk niet echt dat het aan mijn pc ligt. Ik haal met alle details hoog en een res 1024x768 zo een 50 fps.

Tja, dan moet je het maar niet geloven! Je PC draait het gewoon niet --> Minimum processor-eis is 800 Mhz en daar zit jij maar 300 schamele Mhz's boven.......zware levels gaan dan de mist in. Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken : op mijn oude pc (p3 450, 192 mb ram, tnt2 m64) draaide ik MoHaa, dit draaide prima, tot die missie waarin je die brug moet opblazen. Die was simpel weg te groot, te mooi en te druk. Maar de rest deed het prima.......oftewel leg je er nou maar gewoon bij neer dat het niet lukt (het halve forum roept dat het hieraaaan ligt, dus waar maak je je nog zo druk om, sorry hoor :confused: )

Geplaatst door Lonnilt

Tja, dan moet je het maar niet geloven! Je PC draait het gewoon niet --> Minimum processor-eis is 800 Mhz en daar zit jij maar 300 schamele Mhz's boven.......zware levels gaan dan de mist in. Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken : op mijn oude pc (p3 450, 192 mb ram, tnt2 m64) draaide ik MoHaa, dit draaide prima, tot die missie waarin je die brug moet opblazen. Die was simpel weg te groot, te mooi en te druk. Maar de rest deed het prima.......oftewel leg je er nou maar gewoon bij neer dat het niet lukt (het halve forum roept dat het hieraaaan ligt, dus waar maak je je nog zo druk om, sorry hoor :confused: )

Yep, en je zegt dat je een algemene fps hebt van 50 op 1024x768 en alles hoog. Dat zegt toch genoeg?

Immers, 50fps in het algemeen is netjes, maar absoluut te min wanneer er nog zwaardere levels in het desbetreffende spel aanwezig zijn. Dan gaat de fps op zo'n resolutie nog meer omlaag.

Ja, 30 fps is over het algemeen redelijk soepeltjes en 50 is niet erg veel meer. In de benchmark van UT2k3 haal ik bij de flyby geloof ik 114, dus dan zie je wat een beetje meer processorkracht doet.......

Is gewoon een slecht geprogrammeerd level. Voor de rest niks aan de hand. :)

50 fps is meer dan genoeg voor een 3d spel. Het menselijk oog kan niet eens meer waarnemen dan 23 of 24 frames per seconde. Dus of je nou 30 fps, 50 fps of 280 fps draait maakt niks uit. Wat je wel moet voorkomen is dat de er grote verschillen optreden in frames per seconde. Bv, als je in bepaalde ruimtes 160 frames haalt, maar in een ruimte daarna 70 of 60 krijg je last van video lag en dat merk je dus wel.
Maar als je in normale levels constant een framerate van rond de 50 hebt is dat erg netjes, zeker voor zo'n belachelijk zwaar spel als Unreal 2.

Ja, 30 fps is over het algemeen redelijk soepeltjes en 50 is niet erg veel meer. In de benchmark van UT2k3 haal ik bij de flyby geloof ik 114, dus dan zie je wat een beetje meer processorkracht doet.......

Flyby is ff wat anders dan het spel zelf. Haal je ook constant zo'n framerate in het spel zelf?

Ik wil wel ff kijken wat ik haal, maar ik weet niet precies hoe dat moet. Ik dacht dat je op ~ moet drukken en dat je het daar kunt zien.....

Als ik nu onzin uitblaat, zeg dan ff hoe het wel moet :)

Geplaatst door Lonnilt
Ik wil wel ff kijken wat ik haal, maar ik weet niet precies hoe dat moet. Ik dacht dat je op ~ moet drukken en dat je het daar kunt zien.....

Als ik nu onzin uitblaat, zeg dan ff hoe het wel moet :)

Typ eerst ''~'' en dan ''stat fps''. Nu zie je rechtsboven een metertje die het gemiddelde fps aantoont.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan