Unreal Tournament-New Multiplayer game lukt niet...??

• Onderwerp starter Onderwerp starter CiCi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Haiii,
Ik kan geen nieuwe multiplayer spel opzetten.. nou.. Ik kan 't wel, maar wanneer ik heb het lijk opgezet te hebben kunnen anderen er niet inkomen.. :confused: Ik doe 't gewoon via Multiplayer - Start new multiplayer game - mappen selecteren enz enz ..

Weet iemand waaar dit aan kan liggen??

Ow jah.. ik vergeet er bij te vertellen dat ik via een router het internet op ga.. èn dat wanneer ik die spel opzet hij in de lijst van Lan Servers komt te staan.....

Ik heb poort 7777 opengezet, maar niet met die link wat jij me gaf, want daar staat een ip waarmee ik moet telnetten maar daar kan ik niet verbinden.. vandaar.....
Het lukt nog steeds niet :( Als ik de router ertussenuit haal lukt 't overigens wel.... Maar ik wil 't ook met een router ertussen kunnen natuurlijk, anders krijg ik gezeur van anderen thuis...... :rolleyes:

hmm zet ook poort 7778 open dit is de query poort

wat voor router heb je?? (type+specificaties)

in princiepe zou het moeten werken als poorten UDP 7777 en 7778 open staan voor jouw pc,

Nope.. lukt nog steeds niet :(
Ik heb een Sitecom Xdsl Cable router 45, 10/100 Mbps.. En internet via Chello kabel.......

hmm raar, die poorten hoeven alleen maar open te staan voor jouw ip adres en dan zou het moetne werken, heb je een firewall aanstaan o.i.d.????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan