Update installeerd niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemorgen, ik hoop dat ik in het goede subforum zit, maar het volgende probleem doet zich voor,

Gisteren kreeg ik via de updates van Windows een "essential update" voor de Microsoft Silverlight. (KB 960353) Het downloaden van deze update gaf al problemen, maar nu wil hij niet installeren. Iedere keer krijg ik te zien, "schakel de computer niet uit, update 1 van 1 installeren. Echter er installeerd niets!! :o Hij blijft maar door draaien. Tevens wordt door dit nu mijn lage energie knop geblokkeerd. Ik kan de pC wel uitzetten, alleen als ik hem op de lage energiestand wil zetten, gaat hij weer installeren, en er gebeurt gewoon niets. Tevens blijft deze update, althans het icoontje dat er updates zijn, steeds terugkomen. Op het moment dat ik het weer aanklik, gaat hij weer intalleren. Frustrerend is dit. Ook heb ik geprobeerd om Silverlight te de-installeren, ik heb flashplayer, maar dat doet hij ook niet. Hij blijft dan aangeven dat eerst de update geinstalleerd moet worden, en daarnet heb ik het weer geprobeerd, alleen nu krijg ik te zien, Windows is gathering information about the uninstall item, en hij blijft "gatheren:D" Is er een manier om van deze update af te komen, zodat ik die hele Silverlight kan verwijderen?? Op een of andere manier is hier iets helemaal fout. Ik krijg hem niet weg. Wie weet er raad???

Mijn Systeem is Windows Vista Home Basic. ( voor het geval dit nodig is) Ik hoop dat er iemand raad heeft, want ik wordt er moedeloos van. Mijn Hartelijke Dank:thumb:

Ga naar een vorig herstelpunt,schakel "updates automatisch installeren" uit en kies voor "ik bepaal zelf enz," als de update dan weer aangeboden wordt klik op 't gele schildje kies voor aangepast en kies voor "de geselecteerde update niet meer weergeven o.i.d.
Succes!

Dank je wel voor de reactie, maar met een vorig herstelpunt bedoel je , de gehele PC terugzetten? Ik heb namelijk zitten zoeken, en ik zie nergens dit in mijn programma's. Het moet er zijn...ergens...laugh. En als ik het terugzet, raak ik dan geen programma's kwijt of files? Sorry voor al deze vragen, maar zekerheid voor alles...:thumb:

Cool, dank je wel, ik heb het gevonden via de link. Nu aan de slag om die vreselijk frustrerende update weg te halen...:thumb: En een laatste vraag, er is mij verteld dat als je flash player hebt, dat Microsoft Silverline overbodig is. Is dat zo...? Zo ja, dan haal ik hem eruit, ben ik meteen van alles af..:D

Zou kunnen weet ik niet zeker ik heb ze gewoon allebei erop staan,geen problemen zover.
Ikzelf haal altijd handmatig de updates op dan kun je zelf uitmaken wat je update en wat niet want anders wordt gewoon standaard alles ge-update wat microsoft tegenkomt ook van progs of diensten waar je nooit gebruik van maakt!

Helemaal met je eens. Ik had ook ineens een "update", die ik niet geistalleerd heb. Bij navraag en zoeken bleek het van een of ander Amerikaans warenhuis te zijn. Heel vreemd, maar ik las ergens dat er meerdere mensen waren die hierover klaagden. Ik ga vanaf nu ze inderdaad handmatig ophalen. Nogmaals bedankt, :thumb: Groetjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan