Update KB2633171 kan niet geïnstalleerd worden in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

lncscholten

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
De Update KB2633171 kan niet worden geïnstalleerd in Windows 7. Dus iedere keer als ik mijn computer afsluit komt de melding dat hij nog moet updaten. Wat kan hieraan gedaan worden ? Ik word gek van iedere keer die melding.

In dergelijke gevallen altijd proberen 'handmatig' die update te downloaden en installeren.
Te downloaden: hier

Succes,

Tijs.

Ik krijg het niet gedaan een printscreen maken en als bijlage. Kunt u mij stap voor stop dat uitleggen want dit heb ik nog nooit gedaan.

Open de link die ik zojuist gaf.
Klik op knop "Downloaden" naast "Windows6.1-KB2633171-x86.msu 2.1 MB"
Kies voor Uitvoeren (of sla het eerst op, en dubbelklik dan op het gedownloade bestand).
De installatie van de update zal starten. Hopelijk werkt het dan wél.

Tijs.

Hij download het wel, maar hij installeert het niet. Hij zegt sommige updates zijn niet geïinstalleerd en dan daaronder de volgende update is niet geïnstalleerd en dan komt de update KB2633171 en wat nu ?

Dezelfde procedure volgen voor de updates die (blijkbaar) nodig zijn om update KB2633171 te kunnen installeren. Dus die 'handmatig' downloaden en installeren, en daarna weer KB2633171 proberen te installeren.
Hint: http://support.microsoft.com/kb/<KB-nummer>
dus (even update KB2633171 als voorbeeld):
http://support.microsoft.com/kb/2633171

Succes,

Tijs.

Even duidelijk zijn dan tot nu toe: Je schrijft: Hij zegt sommige updates zijn niet geïinstalleerd en dan daaronder de volgende update is niet geïnstalleerd en dan komt de update KB2633171 en wat nu ?

Hoe kan dat als je update KB2633171 LOS installeert, wat ik je al de hele tijd wil laten doen?

Tijs.

Ja maar dat gaat nu juist niet. Hij installeert hem niet en hij zegt iedere keer is mislukt. Wat wilt u nu nog weten dan ?

Ok, je installeert die update 'los', en je krijgt 'm niet geïnstalleerd. Dat is jammer, want dan heb ik geen tip meer van mezelf.
Wél kun je Microsoft contacteren voor ondersteuning, die gratis is als het om Windows Updates gaat: link

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Verwijder eerst eens de mislukte update , en probeer dan handmatig de update te installeren.

dnties

Hij download het wel, maar hij installeert het niet. Hij zegt sommige updates zijn niet geïinstalleerd en dan daaronder de volgende update is niet geïnstalleerd en dan komt de update KB2633171 en wat nu ?

Dit betekent dat er essentiële updates ontbreken die nodig zijn om deze update te kunnen installeren.

Laatst bewerkt:
@seniorke: Een mislukte update is niet te deïnstalleren. En het handmatig installeren werkt niet (zie eerdere postings en reacties).

Tijs.

Alles je systeem herstel doet?
En daarna de update nog eens probeert te installeren?
Werkt dat wel?

grtjes dag

Dat durf ik niet goed en dan ben ik bang dat al mijn gegevens weg zijn.Ik heb ook nog nooit een systeemherstel gemaakt en gedaan.

Incscholten: In dat geval Microsoft laten helpen (zie posting #12).

Tijs.

@seniorke: Een mislukte update is niet te deïnstalleren. En het handmatig installeren werkt niet

je kan hem dan ook nog naar verborgen updates verplaatsen. Dan word hij ook niet meer weergegeven en kun je hem handmatig installeren.

@seniorke: Kun je me in normaal NL uitleggen wat het verschil is tussen een niet-geïnstalleerde verborgen update ten opzichte van een niet-geïnstalleerde update?
Ik zie namelijk geen winst, maar misschien zie jij het anders?

Tijs.

? Ik word gek van iedere keer die melding.

Als de update verborgen word, verschijnt deze melding niet meer.

@lncscholten
Ga via configuratiescherm naar Windows Update
Kies daar voor : Naar Updates zoeken.
Voer dit uit tot er geen Updates meer aangeboden worden. Volgens mij ontbreek je essentiële updates.
De updates die mislukken, schrijf hiervan het KB op, ga naar microsoft download center, download de mislukte updates en installeer ze handmatig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan