Update naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

hulpvrager199

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
Hallo,

Ik heb een oude Windows XP computer die ik graag cadeau wil doen aan mijn opa. Maar aangezien XP niet nieuwste OS meer is, wil ik die computer upgraden naar Win7.

Voor de Windows 7 Upgrade Advisor heb je internet nodig, maar de enige internetaansluiting op dat apparaat is via inbellen. Ook kan dat via een dongle, maar die heb ik niet.

Weet iemand waar ik OF een offline versie kan downloaden OF of deze computer Windows 7 kan hendelen.

Ik heb de volgende specificaties:
  • 1Ghz processor
  • 1GB RAM
  • NVIDEA videokaart 64MB
  • 80GB Harde Schijf

Kan iemand mij helpen??

Ik zou voor dat systeem gewoon Windows XP erop laten staan want met die specificaties gaat Windows 7 niet goed werken.

Hoi,
ik wil je niet teleurstellen maar laat XP er maar op staan.
Met 1GHz. processor 1GB RAM en een videokaart met 64MB kom je er niet.
Koop een netwerkkaartje van €15 en je hebt internet.
Update: Oeps! :o

Laatst bewerkt:
XP mag dan wel oud zijn, het is nog steeds goed. Gewoon er op laten staan zeg ik en de rest. Windows 7 zal op deze pc echt traaaag gaan werken.

Zoals de anderen al aangeven, dat systeem gewoon bij Windows XP houden :)

Dank voor jullie advies! Maar vanwege mijn eigenwijze karakter heb ik het toch gedaan :P.
Ik laat het natuurlijk wel dual-booten.
Ik wil ook per se Win7 er op zetten omdat hij dan een beetje met de tijd mee kan gaan, en mocht er dan een nieuwe komen met Win8 dan hoef ik m niet zoveel uit te leggen. De laatste keer dat hij achter een computer zat, was in 2003 op een Win98 desktop. :)

Alsnog bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan