update norton doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kunnen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
Ik heb Norton antivirus 2004 op mijn computer en die update netjes als er nieuwe updates zijn. Sinds een paar dagen geeft hij telkens een bericht dat ik mijn virusdefinties moet updaten. Als ik dat doe, geeft Norton ook netjes aan dat het al gebeurd is..... Maar telkens krijg ik weer bericht dat ik mijn virusdefinities moet bijwerken. Ik heb al het volgende gedaan. Mapjes met data in virusdefs gewist en Intelligent Updater geinstalleerd maar hij blijft aangeven dat ik moet updaten terwijl er op het Norton venster bij virusdefinities de datum van 4-9-2004 staat.....met een rode waarschuwingsikoon met een kruis erdoor er voor. Ik weet niet meer wat ik moet doen en of mijn computer nu nog wel beschermd is tegen de laatste virussen.

Wie helpt me....?

Groetjes,

Jacobina Kunnen

Welkom op Helpmij.:)

Heb je Norton al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Ga naar de map C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate en selecteer het progje AUPDATE.exe. Maak van dit progje een snelkoppeling en sleep deze in de map "Opstarten" (Start -> Programma's -> Opstarten). Elke keer als je computer opstart wordt doormiddel van deze snelkoppeling automatisch gekeken of er updates zijn.

Ik had namelijk hetzelfde probleem met het uitvallen van het automatisch updaten. Sinds ik deze manier gebruik heb ik er nooit geen last meer van!

SUCCES

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan