update sp1 32 bits voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

vosco

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
Berichten
101
beste Allen,
Win 7 geeft aan dat er een sp1 update beschikbaar is, probeer het te installeren, maar de pc geeft halverwege aan dat de install is mislukt, dit is de foutmelding. WindowsUpdate_80004005. ik heb al geprobeerd om virusprog af te sluiten, firewall. ook geprobeerd om via de website te downloaden. is allemaal niet gelukt. Wie heeft een goede tip.
 
wat denk je van je pc het zelf laten doen!
staat er bij afsluiten een schildje? zo ja een keer afsluiten en weer opstarten.
 
re:

ik heb in eerste instantie, de pc de update laten doen, maar de foutmelding blijft komen, er staat wel een schildje. ik heb de pc ook afgesloten en weer opgestart. als ik in de geschiedenis staat de updat mislukt is.
 
het gaat om deze update: Windows 7 Service Pack 1 (KB976932)

Installatiedatum: ‎21-‎7-‎2011 11:45

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 80004005

Type update: belangrijk

Windows 7 Service Pack 1 is een aanbevolen verzameling updates en verbeteringen aan Windows die zijn gecombineerd in één enkele installeerbare update. Het servicepack maakt uw computer veiliger en betrouwbaarder. Een standaardinstallatie duurt ongeveer 30 minuten en u moet uw computer ongeveer halverwege het proces opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=206783

Help en ondersteuning:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=206784
 
Had ik nog niet aan gedacht Harry, moet m'n geheugen weer 's wat opfrissen. :D
 
Hoi !

@Coolkil: da's niet correct; als je engels kunt lezen dat de Readiness Tool bedoeld is om installatie-problemen met SP1 juist op te lossen !

Greetz,

Harry.
 
spijt me maar dat word er voor mij niet duidelijk uit. (er staat future service packs)
maar wat maakt het ook uit als de ts er mee geholpen is.(moet nog wel effe blijken)

oh en btw kijk effe onder het kopje systemrequirements in je eigen link.(deze staat ook bij de Nederlandse pagina)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan