update sp3 geeft toegangvraag outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
incredmail

Op zich bezit ik beide. Maar ik gebruik de Incredimail add-on voor Outlook.

Re: incredmail

Geplaatst door amelk
Op zich bezit ik beide. Maar ik gebruik de Incredimail add-on voor Outlook.

Dan denk ik dat we de oorzaak gevonden hebben.;)

deinstallatie incredmail

Betekent dit dat ik incredimail moet deinstalleren of zijn er nog methode deze te behouden zonder de vraag weer te krijgen.

Re: deinstallatie incredmail

Geplaatst door amelk
Betekent dit dat ik incredimail moet deinstalleren of zijn er nog methode deze te behouden zonder de vraag weer te krijgen.

Het stand-alone programma Incredimail hoef je niet te verwijderen, denk ik. Het probleem lijkt te zitten bij de Incredimail add-on voor Outlook. De oplossing weet ik zo direct niet (ik weet ook totaal niets van Incredimail), maar ik zal als ik wat meer tijd heb nog even zoeken. Incredimail wordt zó veel gebruikt, dat er meer mensen moeten zijn die dit probleem hebben ondervonden - en dus zal er ergens op het web ook wel een oplossing te vinden zijn. Niet wanhopen dus. Heb jij al gekeken of je bij Incredimail support kunt krijgen? Is er misschien één of ander Incredimail-forum waarop je je probleem zou kunnen voorleggen?

incredmail

Ik heb een mail naar incred gestuurd maar geen antwoord. Volgens mij ligt het probleem bij incred maar ik weet niet waar.

Spam Inspector veroorzaakt het ook

Hallo, :cool:

Wilde ik toch bijna een topic openen om te vragen hoe ik Outlook kon vertellen dat het in orde was dat Spam Inspector toegang mocht hebben tot de e-mail adressen.

outlook.jpg

En toen kwam ik dit topic al tegen.
Het zit 'm niet in de programma's die outlook benaderen, zoals incredimail (gemeld door amelk). Je zou Outlook moeten kunnen vertellen dat het in orde is, dat een ander progamma, bijvoorbeeld bijv. een anti-spamprogramma, of een programma voor icoontjes in je mail toegang maakt tot outlook.

Een beetje zoals je ook aan een firewall kunt aangeven dat het in orde is dat een bepaald programma contact maakt met het internet.

Helaas heb ik ook nog geen oplossing. :eek:

Hoi Patsneok,

Als je Spam Inspector upgrade naar de recentste versie, zou je van het probleem af moeten zijn. Dat lees ik althans op de site van Spam Inspector:

Outlook 2002/XP with Office SP3 Causes a Security Warning Prompt

Symptom

When receiving email, you get prompted with the Outlook Security Dialog window to give a program access to Outlook.

This article only applies to Outlook 2002/XP users who have installed the Office SP3 (Service Pack) and are running a version of Spam Inspector earlier then version 4.0.420.

Solution
Fixed in version 4.0.421 and later. If you are running a version of Spam Inspector prior to version 4.0.420 and continue to receive the security dialog window after installing SP3 for Office 2002/XP, upgrade your version of Spam Inspector to the latest version.

To download the latest Spam Inspector version, click on the following link
http://www.giantcompany.com/files/spaminspector.exe

bron

Dank, Hulde en Lof aan buffy !!

Voor mij is het opgelost door de nieuwste versie te installeren. :thumb:

incredmail nog niet

een update van incred. is er volgens mij niet. Dus blijf ik nog de melding krijgen.:(

Re: incredmail nog niet

Geplaatst door amelk
een update van incred. is er volgens mij niet. Dus blijf ik nog de melding krijgen.:(
Je schreef eerder dat je niet alleen het stand-alone programma Incredimail hebt, maar ook de Incredimail add-on voor MS Outlook. Het probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt door die add-on.
Je zou natuurlijk eens kunnen kijken wat er gebeurt als je die add-on verwijdert. Ik begrijp ook niet helemaal waarom je die add-on gebruikt: als je mail met toeters en bellen wilt, kun je toch gewoon Incredimail gebruiken in plaats van Outlook? Maar dit moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Je probleem wordt hier helaas nog niet besproken. Vergeet niet dat die Incredimail add-on voor Outlook zich nog in het bèta- oftewel teststadium bevindt; je mag derhalve nog niet verwachten dat die probleemloos werkt.

Geplaatst door patsneok
Dank, Hulde en ook nog eens Lof... Ik word er verlegen van.:o
Graag gedaan hoor!:thumb:

uitzetten

als ik incred uitzet dan heb ik nergens last van.
met incred en outlook heb ik 1 mailbus voor zowel gewone mail als een mail met toeters en bellen.

Hoi amelk,

Weet je zeker dat je van de Outlook Add-on van Incredimail de recentste versie hebt? De nieuwste versie is build 1431, uitgebracht op 1 april 2004. Deze versie "Supports Outlook SP3", lees ik op de site van Incredimail - dus ik veronderstel dat het probleem dan verholpen is. Zie: http://www.incredimail.com/english/whats_new_tec_imol.html

Verholpen

Ik heb (helaas) een geheel nieuwe versie geupdated.
En het heeft mijn melding laten verdwijnen.
In ieder geval mijn dank voor de tips van de updates.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan