update wil niet installeren in W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie1

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
290
Ik heb windows 7 en een update al een paar weken die maar niet wil installeren: KB2680317: beveiligingsupdate voor Microsoft Works 9.
Ik heb al van alles geprobeerd maar zonder resultaat. Bij het uitzetten van de computer probeert hij het steeds nog een keer maar het lukt niet.
Ik heb ergens iets gelezen om dit probleem "met de hand" op te lossen maar kan het niet meer vinden. Weet iemand een oplossing.

gr. Lowie
 
Mocht het bovenstaande advies het echter niet zijn, probeer de update dan eens handmatig te installeren: http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=94e17a66-cf09-4314-89ec-53deadabfa66

De update zal kijken naar de bestanden in de onderstaande link. Indien deze ouder zijn dan de gewenste update zal deze update ze bijwerken. Lukt dit echter niet (door schrijfrechten, virusscanners etc) dan krijg je mogelijk een fout code door. Vermeld deze dan ook even. Deze fout code kun je normaal gezien in de Windows Update terugzien.
http://support.microsoft.com/kb/2680317
 
"De upgradepatch kan niet door windows worden geinistalleerd omdat het bij te werken programma ontbreekt of omdat de upgradepatch niet geschikt is voor deze versie van het programma. Controleer of het programma dat u wilt bijwerken op de computer staat en of u op de juiste upgradepatch beschikt"
Dat is het bericht dat ik kreeg. Het programma staat weldegelijk op mijn computer; of het de juiste versie is, weet ik niet. Windows 7.
 
IK heb nu ook Works Conv gedownload. Moet ik dit nu installeren en dan de update doen?
 
De update is voor Windows 7;Windows Vista;Windows XP Service Pack 2. Welke versie van Works heb je geinstalleerd? Kijk eens bij de informatie voor versie details. Windows versie kun je overigens bij de systeem eigenschappen zien (rechts klikken op computer en kiezen voor eigenschappen).
 
Windows Home Premium 7, servicepack 1
bedankt dat je me helpt.
 
De Microsoft Task Launcher komt van het installeren van Windows 7 in 2011 en is nooit gewijzigd.
 
heb gedaan wat je zei maar de update wil nog steeds niet installeren. gr.
 
Ik heb net medicijnen ingenomen en moet even liggen. Heb geduld alsjeblieft.
dank. gr.
 
het lukt niet. Misschien weet je hoe ik die update weg krijg uit het update scherm?
bedankt voor de moeite
gr. Lowie
 
Combineer [windowstoets+r] -> typ: wuapp startmenu waarna je in het volgende scherm rechtsklikt op de update die je niet wilt installeren:
updates-verbergen-435.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan