update windows 7 lukt niet......!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmechels

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
16
Hoi mensen,
Ik heb een probleem met de update van Vista Home Premium (32 bits) naar Windows 7 Ultimate (32 bits). Tijdens het installeren zegt ie: "Er is niet voldoende schijfruimte beschikbaar om de tijdelijke installatiebestanden van Windows op te slaan. Voer Schijfopruiming uit, verwijder oude programma's of verplaats bestanden naar een externe locatie, zoals een cd, dvd of externe harde schijf." Nu is er meer als genoeg ruimte op mijn C:-schijf (66,4 gb) dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.....?Waar ligt het dan aan? Ben een beetje radeloos!!!
 
Windows Vista neemt ongeveer 20GB inbeslag en Windows 7 vraagt 40GB. Hou je weinig voor die temp bestanden over met 66,4GB.
 
Hoi,
heb je alleen maar C:? Hoe groot is de schijf in totaliteit?
 
wow, dat is pas snel mensen.....wat moet ik nu dus doen? Ben nu mijn D-schijf op de externe aan het zetten....wat moet en kan ik vanaf de C schijf verplaatsen naar de externe?

gr
 
Maak om te beginnen Vista eens "schoon", belangrijke dingen naar de externe schijf. Allen herstelpunten verwijderen, behalve de laatste. Temp files leeg maken. Zal al een hoop schelen.
 
Wat je kan doen is de C: groter maken door ruimte weg te nemen bij D: (verkleinen)
Eerst D: verkleinen en dan C: uitbreiden. Als Windows dit niet kan (zou moeten kunnen) dan doe het met Easeus gratis.
 
hoi,

bedoel je dat ik zoveel mogelijk data van de D schijf moet overplaatsen naar externe ?? Wat moet ik dan met de C doen?
 
ik snap trouwens ook niet wat ik met easeus moet doen...sorry ben niet echt een expert.....
 
Nee, wat ik bedoel is de C: schijf groter te maken i.p.v. 66GB naar 100GB b.v.
 
ok, dan moet ik C maar groter maken door zoveel mogelijk naar de externe te verplaatsen...moet dus rond de 100 gb vrij hebben?? Gaat dat wel?
 
ok, sorry voor het vragen maar moet ik dan de D schijf ook nog exporteren naar de externe? Daar ben ik nu nl mee bezig....

trouwens ik werk ook in Mestreech, woen net euver de grens in Belsj, geit niks bove Mestreech huur!
 
Ok moet lukken verklein nu je D: en laat de ruimte toewijzen aan C: kijk even in de help bij schijfbeheer en volgens mij gaat het ook via de Win7 DVD,krijg nu bezoek maar kom straks nog terug.
Succes alvast.
 
ok, heb nu 74,3 gb ruimte op C, 79, 2 gb ruimte op D en het gaat nog niet? Hoe moet ik de extra ruimte op D toewijzen op C...heb even gekeken maar snap er de ballen van... Ik kijk morgen wel weer...ga slapen, kids zijn weer vroeg wakker!

cheers!
 
Ik begrijp dat je het progje EAsus nu gebruikt?

Zo ja kun je even een screen daarvan plaatsen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan