update windows 7 lukt niet......!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja idd..wil even een overzicht hebben van je schijven in dat progje.Met dat progje kan ik dmv simpele handelingen wellicht wat ruimte van D aan je C geven.

De installatie wilde nog niet lukken btw ivm te weinig ruimte??
 
ok lukt me niet de printscreen toe te voegen. Moet ik nu schuiven met de schijven bij dat programma? Zodat er meer ruimte op C komt? Vraagt dan wel om te rebooten, kan dat?
 
Dat klopt ja...Als je handelingen gedaan hebt en het progje gaat zijn werk doen zal die rebooten.Als je even hebt zal ik zo een handeling plaatsen
 
Open het progje
klik de D aan en kies links voor rezise/move.Je krijgt een pop up Van D
Ga met je muis op linker vertikale lijn staan van de balk.muisklik inhouden en maak schuifbeweging naar rechts.D wordt kleiner en maak hem zo klein als jou bedoeling is en kan qua vrije ruimte
klik op ok
klik nu de C aan en dan links resize/move
pop up van C
met muis naar rechter vertikale lijn en schuif naar rechts.(het grijze gebied kan je dus opvullen.)
klik op ok en dan linksonder apply.

Nu gaat prog zijn werk doen.
Kan even duren gezien aantal gb's.
 
Laatst bewerkt:
Thank you...

You got my vote for senator.:p

Succes ermee..
(Ook dank aan de anderen btw.Die zaten al op het goede spoor.Ik heb alleen de wissel omgelegd)
 
Laatst bewerkt:
Off Topic
Frank jij bent dé man die alles weet van Easeus,daar zal ik me ook eens mee bezighouden.
 
@Frank heb je ooit meegemaakt dat je dataverlies had hierdoor of is het risicoloos?
 
Nee, nog nooit!!!!

Er wordt altijd wel gewaarschuwd voor maken back up etc maar zelf nog nooit iets meegemaakt.En ik gebruik het doch regelmatig zowel prive als ik voor iemand een pc moet nakijken,bouwen etc alsmede hier op het forum ook niet.

Maar ja, dat geeft geen garantie;)

Ik geef wel het advies mee wanneer het meer als 2 handelingen zijn om het prog tussendoor een keer het werk te doen.Bijv als je 4 partities moet maken waarbij je ook moet schuiven binnen bestaande partities.
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt,beide progjes in mijn toolbox usb sticky geplaatst :thumb:
 
Mik, natuurlijk bedank ik jou ook hoor!

Hen pc wel 6 keer opnieuw moeten opstarten, schrok me het apenzuur! 7e keer lukte het!

greetzzzzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan