updatebestanden downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Voor het slipstreamen van de Windows 7-CD wil ik de updates downloaden. Op internet las ik dat dat mogelijk is via http://catalog.update.microsoft.com.
Twee vragen:
Na wat "gespeeld" te hebben op deze website, is mijn mandje gevuld met 351 items. Wanneer ik klik op "mandje weergeven" krijg ik een foutmelding. Afsluiten van IE, Windows en/of het verwijderen van tijdelijke bestanden helpt niet. Het mandje blijft gevuld, maar kan niet worden weergegeven.
Ik heb Windows 7 64-bits. Hoe filter ik de juiste bestanden die ik nodig heb? Heb ik ook de updates nodig voor "Windows 7 Client", "Windows Embedded Standard 7"? Welke wel/niet?
 
Het probleem met updates is dat er ook updates op updates zijn en deze dienen in de correcte volgorde te worden geïnstalleerd. Deze kun je daarom slim streamen. Om dit in een domein te doen kun je gebruik maken van de Windows Server Update Services. In dat geval download de server de updates en verspreid ze naar de pc's in het domein. Voor een standalone systeem kun je echter gebruik maken van een image. Bijvoorbeeld Windows Back-up. Deze vind je in het systeem en beveiliging in je configuratiescherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan