Updates Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

etboss

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Hallo,
Ik wist even niet waar ik deze vraag moest plaatsen. Heb besloten het hier te doen. Ik draai Windows Vista Premium en heb een week geleden bij windos update, Office uitgeschakeld. Op zich niet zo'n probleem, maar ik wil de updates van Office nu weer hebben, in ieder geval, weer in de lijst hebben staan, maar dat lukt me dus van geen kanten. Ik heb "updates voor andere software" geprobeerd, maar dat geeft ook geen oplossing.

Kan iemand mij hier wat wijzer maken???

Met dank
Erwin

Vreemd dat het niet lukt, zeker dat je ze hebt uitgeschakelt en niet hebt verborgen? Probeer: verborgen updates weergeven.

De verborgen updates weergeven (Vis Ta) had ik al geprobeerd, maar zonder succes dus.
De verborgen updates herstellen (Patrickt) idem. Ik kom steeds op dezelfde page uit en krijg totaal geen kans om eventuele settings, relevante dus, aan te passen.

Om de oplossing van Jozo te proberen, heb ik nog geen tijd gehad, maar de afloop daarvan laat ik uiteraard ook even weten.

Alvast bedankt voor de moeite.

Erwin

Als ik het op Jozo's manier probeer, kan ik de Office updates dus wel overhalen. Als ik het goed heb begrepen, gaat het nog niet met de "gewone update " , maar moet ik het elke keer met het handje doen. Voorlopig wel een goede oplossing voor mij, want heb er een beetje genoeg van.

Allemaal hardstikke bedankt. :thumb:

Erwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan