updates willen zich niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbendom

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
27
hallo,
ik heb hetzelfde probleem met mijn update. Nu type ik fsutil resource setautoreset true c:\ in uitvoeren en moet ik administrator rechten hebben. Hoe kan ik die dar krijgen? normaal word er altijd om gevraagd maar ik ben zelf al ingelogd als administrator.

Alvast bedankt
 
Welkom bij Helpmij.nl

Ik heb van jouw probleem maar een eigen vraag gemaakt.;)
Het is namelijk niet de bedoeling dat jij jouw probleem bij een ander zijn vraag zet.
Dit is verwarrende voor iedereen.
Denk je daar in het vervolg even aan.:thumb:
 
Hoi !

Rechts op de betr. bestand klikken en kiezen voor: uitvoeren als Administrator !

Greetz,

Harry.
 
ok sorry voor het posten van mijn vraag op een ander topic.
Nogmaals mijn vraag omdat het niet gaat om een bepaald bestand:
als ik fsutil resource setautoreset true c:\ typ in mijn uitvoeren (eerst cmd) hoe kan ik zorgen dat ik administrator rechten heb?
met de rechter muisknop lukt niet omdat het geen bestand is die ik wil openen
 
sorry verwijder dit topic aub, zal mijn probleem beter uitleggen in een nieuw topic!!


TOPIC CLOSED
 
Windows update error 80246008

Als ik mijn windows wil updaten krijg ik de eroor: 80246008. Ik heb zelf al veel zitten googelen en ben er ook achter gekomen dat mijn BIT service niet kan worden gestart.
Deze zegt: fout 2 : systeem kan opgegeven bestand niet vinden. Als ik bij geschiedenis kijk van mijn updates dan zie ik dat er maar 1 update gelukt is, 7.0.6000.374 (deze software windows update is gelukt). Heb deze laptop voor het eerst geupdate op 18-05-2007. Misschien dat ik al de updates kan verwijderen die ooit geprobeerd zijn? Inclusief de update die wel is gelukt? Hoop dat iemand mij ook dus kan uotleggen hoe ik ALLE updates verwijder en of ik die updates weer opnieuw kan proberen te downloaden/installeren. Heb al contact opgenomen met klantenservice van winkel maar die vertellen mij al dat je BIT service niet kan opstarten ( wat naar mijn mening onzin is anders zit de start knop er ook niet op toch :rolleyes: ). Die hebben mij daarna verwezen naar een topic op dit forum maar is misschien ander error code. Toch wil ik het ook proberen en ik kwam uit op : uitvoeren: cmd: fsutil resource setautoreset true c:\. Nu krijg ik de melding dat ik voor dit hulpprogramma administrator rechten nodig heb. Ik ben zelf administrator, maar hoe kan ik zorgen dat ik deze toch kan uitvoeren met administrator rechten?

Groeten, Tom
 
Nee hoor je kunt hier gewoon verder gaan.
topic sluiten nee dat kun jij niet......daar ben ik voor aangesteld.:D
 
ik kom niet helemaal uit het onderste gedeelte, deze als eerst :
Sc config bits binpath=”%systemroot%\system32\svchost.exe –k netsvcs“ Sc config bits depend = RpcSs EventSystem

krijg steeds de melding over de optie naam bevat een gelijk teken? haal ik de spatie voor de = weg dan krijg ik het nog.
Is het mogelijk alle updates de deleten en alles weer opnieuw downloaden en installeren?
 
Hoi !

Tja, eerlijk gezegd begrijp ik niet meer wat je aan het doen bent !

Je hoeft alleen maar de BITS-service te repareren, en de commando's staan duidelijk in de link.

Kopieeren en plakken dus !!

Maar goed: je kunt update's verwijderen via Start - Configuratiescherm - programma's - Update's weergeven.

Op de update klikken en bevestigen.

Succes,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
helaas is het nog niet gelukt, wel goed geprobeerd. Iemand nog oplossingen aub?

greetz Tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan