Het voordeel van de zo'n grote koeler is inderdaad dat hij stiller is en dat hij hoger zou kunnen worden geoverklokt
als ik ruimte voor een msi twinfrozer had,en ook een krachtigere voeding had, dat had ik waarschijnlijk ook een andere kaart genomen
(nvidia gtx 660 ti of een ati radeon r7 265 etc.)
Sommige gtx 750 (ti)'s hebben wel een 6 pin connector, niet omdat ze niet zonder kunnen, maar voor meer stabiliteit tijdens het overklokken.
De redenen dat ik voor de deze kaart ben gegaan (galax/kfa2 gtx 750 ti slim OC) is omdat ik al een wat oudere pc heb met een core 2 quad q9550, mijn voeding geen 6 pin connector heeft en ook maar 305 watt is, en omdat een double slot kaart fysiek niet past door een andere formfactor (BTX ipv. ATX).
Ik had ook voor een minder krachtigere kaart kunnen gaan, maar dat was het niet echt een upgrade geweest van mijn gigabyte geforce gt 630.
Dus voor iedereen die een wat oudere pc heeft met een core 2 quad/ 1e en 2e gen core i etc. een geen ruimte en power heeft voor een grote krachtige kaart, maar toch een kaart wil waarmee lekker te gamen valt, dan raad ik de gtx 750 (ti) ten zeerste aan.:thumb:
En natuurlijk is deze kaart prima voor iemand die alleen een vga aansluiting heeft en geen behoefte heeft aan een adapter.
Mijn kaart had trouwens ook low profile brackets mee geleverd, alleen had ik deze niet nodig, maar dus wel handig voor iemand die low profile desktop heeft, let er alleen wel op dat de koeler wel 2 sloten in besalg neemt (dit alles geld alleen voor de galax/kfa2 gtx 750 ti, want de meeste zijn dual bracket en niet low profile).
En mijn antwoord voor computer12 is dat twinfrozer (en een andere double slot versie van een ander merk) een betere keuze is omdat ie niet alleen koeler en en beter overteklokken is, maar ook omdat ie wat stiller is en iets goedkoper dan de single slot gtx 750 ti van galax/kfa2, dus de enige reden waarom je voor een single slot versie zou willen gaan is als je gewoonweg geen ruimte heb voor een double slot versie