upgrade naar ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.
videokaart drivers e.d hoeft je niet via de website te downloaden en handmatig te installeren.
Je kunt via apparaatbeheer rechtermuis doen op de driver(s) die je wilt installeren en vervolgens:

stuurprogramma's bijwerken kiezen. (online)

okee, maar kan ik dit ook nog doen nadat ik de upgrade naar Ultimate heb gedaan?

Ja dat is mogelijk. Het enige wat je moet doen is dus naar Apparaatbeheer gaan en stuurprogramma's (online) bijwerken.

je wilt dus gewoon vista op je c-schijf zetten...
dat raad ik je ook aan :P
maar je bent nog aan het twijfelen of je vista niet op je externe zou zetten? :confused:

ja je kan gewoon de drivers downloaden die dan via de link weergegeven zijn.
Dit zouden de juiste moeten zijn

----
Oh er zijn er mij precies al een paar voorgeweest :o

Ja dat is mogelijk. Het enige wat je moet doen is dus naar Apparaatbeheer gaan en stuurprogramma's (online) bijwerken.

okee dan zal ik het er waarschijnlijk maandag wel op gaan zetten, maar als ik er Ultimate op zet dan moet ik mijn netwerkkaart toch ook opnieuw installeren? en dan kan ik de andere drivers niet online installeren omdat de netwerkkaart niet ginstalleerd kan worden?

snap je?

Ik had zelf ook eerst Home Premium, daarna installeerde ik er Enterprise overheen.
Dus ik had bij Deze computer een map met Windows en een map met Windows.old
Maar daar had ik ook een map met SwSetup

Uit deze map had ik de netwerkdriver geinstalleerd en vervolgens de rest automatisch via apparaatbeheer.

Maar je kan nu ook al voor de zekerheid even je netwerkdriver setup op je usb stick o.i.d zetten zodat je die meteen kan isntalleren na de installatie.

Vervolgens kun je je oude Windows verwijderen door schijfopruiming te doen.

Laatst bewerkt:
okee, badankt dan dan zal ik het er waarscxhijnlijk morgen op zetten met een maat vanmij (die heeft er iets meer verstand van :P)

uhh,

ben er nu mee bezig maar het werkt niet echt. Een vriend van me zei dat ik de computer via de cd (van Ultimate) most opstarten en dat via de Bios moest doen... Hoe moet dat? Ik weet dat ik voor het opstarten op een knop moet drukken voor de setting maar welke? ik kan kiezen uit 3 mogelijkheden:
1: boot menu
2: setup
3: system recovery

welke moet ik hebben en wat moet ik dan doen?

bootmenu om de volgorde te wijzigen.
hier moet je CD-ROM als first boot device zetten.

nee ik wil vista waarschijnlijk op mijn c schijf installeren maar alle programma's die ik op mijn comp. download wil ik op de externe zetten.

maar als ik vista op de externe wil zetten kan dat dan gewoon of niet?

Ja in theorie kan je vista op je externe zeten maar het wordt (...) traag. Dus in praktijk nee. Vista is sowieso al erg langzaam

Het staat erop:D:D

harstikke bedankt voor alle moeite enzovoorts. als ik jullie ooit is kan helpen stuur maar een mailtje he!!!:P

*KNIP*

mvg, doy

Laatst bewerkt door een moderator:
Het staat erop:D:D

harstikke bedankt voor alle moeite enzovoorts. als ik jullie ooit is kan helpen stuur maar een mailtje he!!!:P

*KNIP*

mvg, doy
Ondanks dat het mail adres hier op Helpmij als een plaatje wordt weergegeven. Kun je via het profiel een mail mogelijkheid vinden, als de gebruiker dit ingesteld heeft. In de regels wordt ook aangegeven, dat geen mail adres moet plaatsen. Daarom deze verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan