upgrade nodig helP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
Berichten
574
hallo mense ik wil graaag een upgrade voor de dell gx270 ik weet het het is niet een van de beste mja

wat ik nu heb is gforce 6200
2.4ghz pentium 4
hdd160gb
ddr 1.25gb ofz

ik heb een nieuwe mobo nodig drr als het kan en een pci processor kan graag socket a videokaart gforce 9500gt 80 euro ofz
 
Sorry, maar vraag jij nou serieus om een nieuw moederboard, nieuwe videokaart en een nieuwe processor voor € 80,-? --> marktplaats

Want dat gaat natuurlijk nooit niet werken.


Stel je vraag nog eens duidelijk en geef daarbij aan welk budget je heb.

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?


Beantwoord bovenstaande vragen. Credits voor bovenstaande: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226
 
Sorry, maar vraag jij nou serieus om een nieuw moederboard, nieuwe videokaart en een nieuwe processor voor € 80,-? --> marktplaats

Want dat gaat natuurlijk nooit niet werken.


Stel je vraag nog eens duidelijk en geef daarbij aan welk budget je heb.

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?


Beantwoord bovenstaande vragen. Credits voor bovenstaande: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=382226

ik zeg gforce 9500gt voor 80 euro budget is 170/200euro als het kan nfs undercover enz wil ik spele en spelle voor de toekomst?
ik heb al win xp hhdd drr als het kan dankje
 
Begin eerst eens met je zinnen duidelijk te formuleren.Leestekens e.d.Zoals jij nu schrijft is het wel lastig om er iets van te begrijpen....
 
Beantwoord alle vragen uit mijn vorige post.

En zou je ook een beetje willen letten op hoe je typt, want het leest erg moeilijk. Je vraag is erg rommelig vandaar dat het over kwam alsof je voor alles €80,- had.

edit: Frank ik deel die mening.
 
Begin eerst eens met je zinnen duidelijk te formuleren.Leestekens e.d.Zoals jij nu schrijft is het wel lastig om er iets van te begrijpen....

wat moet ik meer dan opschrive budget is 170=200euro ik heb al hdd drr 1.25gb procesoor heb ik al amd 2400+
 
Met alle respect voor je....
Maar begin eerst eens met duidelijk Nederlands....:confused:

Dan eens met een duidelijke omschrijving met wat je nu hebt en wat je dan precies wilt...
Wat je nu allemaal schrijft valt geen touw aan vast te knopen en zullen er maar weinig members zijn die moeite in dit topic willen gaan doen voor je....
 
Met alle respect voor je....
Maar begin eerst eens met duidelijk Nederlands....:confused:

Dan eens met een duidelijke omschrijving met wat je nu hebt en wat je dan precies wilt...
Wat je nu allemaal schrijft valt geen touw aan vast te knopen en zullen er maar weinig members zijn die moeite in dit topic willen gaan doen voor je....

okee zal ik doen b.v wat wil je dan hore van mij?
ik heb nu pn4 2.4
hhd 160gb
video gforce 6200
drr 1.26gb

ik wil nfs u snel spele:) als het kan denk het niet maar gta 4 of sainstrow en als die nieuwe spelle budget is 170=200euro mobo processor kan en videokaart
 
Dit allemaal beantwoorden en graag zo duidelijk mogelijk. Zoals al meerdere keren is gevraagd. Zonder al die info komen we niet verder!

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
 
?

Lees je alles wel? Mijn vorige post staat vol met vragen en die moet jij beantwoorden!
 
?

Lees je alles wel? Mijn vorige post staat vol met vragen en die moet jij beantwoorden!

oke kijk
ik heb nu pentium4 2.4ghz
ddr sd 1.25gb ofz
videokaart gforce6200
ik heb al win xp cd toebehoren hoeft niet toetseboord enz heb ik al wat ik wil is gwn een game upgrade zeg maar dat ik nfs undercover ofz kan spele voorde rest mobo drr en agp als het kan processor maakt me niks uit?
 
Ok, laatste keer...Daarna geef ik het op

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? En nu ga jij daar antwoord op geven

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl. En op deze vraag ook

De rest van de vragen: Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Einde vragen

En dat geldt voor alle vragen die in dat stukje voorkomen! Dus lees de vragen en geef duidelijk antwoord op elke vraag.

Lukt dat niet, ga dan maar naar je eigen pcboer en ga daar vragen wat de mogelijkheden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ok, laatste keer...Daarna geef ik het op

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer? En nu ga jij daar antwoord op geven 170=200euro

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl. En op deze vraag ook game msn enz

De rest van de vragen: Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen? doe ik zelf

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je? heb ik al
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc hoeft niet

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor. hoeft niet

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc? Einde vragen

En dat geldt voor alle vragen die in dat stukje voorkomen! Dus lees de vragen en geef duidelijk antwoord op elke vraag.

Lukt dat niet, ga dan maar naar je eigen pcboer en ga daar vragen wat de mogelijkheden zijn.
 
Ik geef het op, ik weet niet wat jij verstaat onder duidelijk, maar zo zijn je antwoorden nog niet makkelijk te ontcijferen en ook nog eens niet compleet.

Succes verder.
 
Ik geef het op, ik weet niet wat jij verstaat onder duidelijk, maar zo zijn je antwoorden nog niet makkelijk te ontcijferen en ook nog eens niet compleet.

Succes verder.

WAT moet ik dan zegge ik heb het al 1000x gezegd:S
 
Ik geef het op, ik weet niet wat jij verstaat onder duidelijk, maar zo zijn je antwoorden nog niet makkelijk te ontcijferen en ook nog eens niet compleet.

Succes verder.

oke nog 1 x probere
videokaart=gforce6200
processor-pentium 4 2.4ghz
geheuge=1.25gb
hdd=160gb
wat ik wil doen is graag spelle spele nieuwe spelle bv saintsrow fifa 2010(nog niet uit maar binnekort
ik heb win xp cd muis ect heb ik al

een nieuwe mobo processor en videokaart..

budget=170=200euro

wat ik het liefst wil is amd socker a ddr en agp mobo
 
Ik kom je wel redden ;)

Een tip: probeer na het typen te doen alsof je ons bent en lees je bericht eens voor het posten door. Er was echt geen touw aan vast te knopen. Met name ook omdat je zelf afkortingen verzint.
Van je laatste post begrijp ik iets meer.

200 euro is alleen HEEL weinig. (te weinig)

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[192535]=1&product[10180]=1&product[100663]=1

Hier kan je een game mee spelen. Verwacht er alleen niet al te lang mee te doen.
En hoe ga je de spullen in de pc zetten? Ik verwacht namelijk niet dat jij het kan. Al kan ik me natuurlijk vergissen.
Je hebt volgens mij dyslectie, dus dat houdt volgens mij ook in dat je niet zo sterk met lezen bent. En in vragen stellen ben je al helemaal niet sterk, dus dat wordt toch lastig.
 
Ik kom je wel redden ;)

Een tip: probeer na het typen te doen alsof je ons bent en lees je bericht eens voor het posten door. Er was echt geen touw aan vast te knopen. Met name ook omdat je zelf afkortingen verzint.
Van je laatste post begrijp ik iets meer.

200 euro is alleen HEEL weinig. (te weinig)

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[192535]=1&product[10180]=1&product[100663]=1

Hier kan je een game mee spelen. Verwacht er alleen niet al te lang mee te doen.
En hoe ga je de spullen in de pc zetten? Ik verwacht namelijk niet dat jij het kan. Al kan ik me natuurlijk vergissen.
Je hebt volgens mij dyslectie, dus dat houdt volgens mij ook in dat je niet zo sterk met lezen bent. En in vragen stellen ben je al helemaal niet sterk, dus dat wordt toch lastig.

srry mijn fout maar ik kan ze wel inelkaar zette als ik er niet uitkom roep ik wel me neef ofz

maar heb je geen mobo van agp en drr?
me videokaart is gforce6200 is tog niet zo slecht?dan hoef ik geen videokaart en en een geheuge?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan