upgrade nodig helP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die videokaart is wel slecht.
Het is juist de videokaart die bepaalt of je goed kan gamen, of niet.
Natuurlijk is ook de processor wel belangrijker.

De HD3200-videochip op het moederbord is al een stuk beter dan die 6200-videokaart die jij hebt.
 
Ja die videokaart is wel slecht.
Het is juist de videokaart die bepaalt of je goed kan gamen, of niet.
Natuurlijk is ook de processor wel belangrijker.

De HD3200-videochip op het moederbord is al een stuk beter dan die 6200-videokaart die jij hebt.

hmm oke maar dan nog 1 ding ik heb hier nog 1 voeding van primiere 280watt ofz kan ik doe dan gebreuke inplaats van nog 1 te kope?+ik wil eigenlijk wel die agp en drr kan je voor me 1 zoeke dan? dan koop ik later wel agp videokaart nog duurdere ofz
 
NOGMAALS (ik begin Lita te begrijpen)

De videokaart op het moederbord is al BETER dan de videokaart die jij in je bezit hebt.
Dus al neem je alleen het MOEDERBORD, PROCESSOR, GEHEUGEN en VOEDING -> dan heb je al een beter systeem.
 
NOGMAALS (ik begin Lita te begrijpen)

De videokaart op het moederbord is al BETER dan de videokaart die jij in je bezit hebt.
Dus al neem je alleen het MOEDERBORD, PROCESSOR, GEHEUGEN en VOEDING -> dan heb je al een beter systeem.

oke maar kan je 2de handse goeie upgrade kits vinde voor my:$? dan marktplaats b.v
 
:confused::mad:
Zoek het uit....

edit:
Waarom wil je die videokaart houden als dat een slecht overbejaard langzaam retetraag rotding is? (hij is mooi he ;))

Verder wil je een moederbord en processor kopen.
Maar je wilt je geheugen houden. Dit terwijl je geheugen nog geen 10 euro waard is.

Dat slaat toch nergens op?

Voor 25-30 euro heb je veel SNELLER geheugen en ook nog eens 2x zoveel geheugen. Wil je gamen, dan red je het niet met 1,25 GB...
 
Laatst bewerkt:
:confused::mad:
Zoek het uit....

edit:
Waarom wil je die videokaart houden als dat een slecht overbejaard langzaam retetraag rotding is? (hij is mooi he ;))

Verder wil je een moederbord en processor kopen.
Maar je wilt je geheugen houden. Dit terwijl je geheugen nog geen 10 euro waard is.

Dat slaat toch nergens op?

Voor 25-30 euro heb je veel SNELLER geheugen en ook nog eens 2x zoveel geheugen. Wil je gamen, dan red je het niet met 1,25 GB...

b.v dese ?http://link.marktplaats.nl/251546604 of http://link.marktplaats.nl/249083397
 
l-e-e-r l-e-z-e-n

Ik stop er nu definitief mee. Ik ben blij dat je geen familie van mij bent....:evil:
 
Nee, niemand zal je ooit snappen.

Je kan beter voor de spiegel gaan staan. Misschien dat je spiegelbeeld je wel begrijpt.

Het spijt me zeer, maar iemand die zo dom over probeert te komen, die is gewoon niet te helpen.

Wij stellen vragen. Wij geven aan wat je het beste kan kopen.
Wij geven aan waarom je huidige spullen niets meer waard zijn. Nergens reageer je op.
Je plaatst alleen maar weer een nieuwe vraag.

Open dan een tekstverwerker (Ms Word is een voorbeeld van een tekstverwerker :rolleyes:). Zet hier je vraag in. Sla het bestand op en open het bestand over een uur weer.
Je krijgt dan geen antwoorden op je vraag, maar wij hebben dan in elk geval geen last van je.:eek:
 
Nee, niemand zal je ooit snappen.

Je kan beter voor de spiegel gaan staan. Misschien dat je spiegelbeeld je wel begrijpt.

Het spijt me zeer, maar iemand die zo dom over probeert te komen, die is gewoon niet te helpen.

Wij stellen vragen. Wij geven aan wat je het beste kan kopen.
Wij geven aan waarom je huidige spullen niets meer waard zijn. Nergens reageer je op.
Je plaatst alleen maar weer een nieuwe vraag.

Open dan een tekstverwerker (Ms Word is een voorbeeld van een tekstverwerker :rolleyes:). Zet hier je vraag in. Sla het bestand op en open het bestand over een uur weer.
Je krijgt dan geen antwoorden op je vraag, maar wij hebben dan in elk geval geen last van je.:eek:

ja jij mag voor de spiegel gaan staan;) ik denk dat hij dan gaat breke?
 
Zal best. Maar ik ga niet andermans tijd voldoen. Zoals jij doet.

Je hebt in de maanden dat je hier komt al tig vragen geopend. En volgens mij ben jij de 1e persoon die na al die vragen nog steeds niets heeft geleerd.
Ik vind dat wel een prestatie.
Er zou toch zelfs per ongeluk wel iets moeten blijven hangen?

Maar ja... als je onze antwoorden niet leest en daarna niet om verdere uitleg vraagt (als je iets niet begrijpt), dan is het waarschijnlijk vrij logisch.

Ik ben hier niet om jou te pesten. Ik ben hier om mensen te helpen. En jij bent echt niet te helpen. Dat is heel jammer.
 
Zal best. Maar ik ga niet andermans tijd voldoen. Zoals jij doet.

Je hebt in de maanden dat je hier komt al tig vragen geopend. En volgens mij ben jij de 1e persoon die na al die vragen nog steeds niets heeft geleerd.
Ik vind dat wel een prestatie.
Er zou toch zelfs per ongeluk wel iets moeten blijven hangen?

Maar ja... als je onze antwoorden niet leest en daarna niet om verdere uitleg vraagt (als je iets niet begrijpt), dan is het waarschijnlijk vrij logisch.

Ik ben hier niet om jou te pesten. Ik ben hier om mensen te helpen. En jij bent echt niet te helpen. Dat is heel jammer.

daarvoor ben ikook hier om vrage te stelle aan (jullie) maar als je mij begrijpt zou je anders zegg mja;) ik heb geen geld ik ben pas15 wat ik krijg is 150per maand ong dus.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan