Hallo,
Budget - 200
Doel - Gamen (BF3 / MW 3) Internetten en Word
Omgeving - Liefst zo stil mogelijk
Assemblage - Zelf
Besturingssysteem - Aanwezig, hoeft niet voor gezorgd te worden
Opties / randapparatuur - Aanwezig, hoef niet voor gezorgd te worden
zoals hierboven staat wil ik graag mijn pc een kleine update geven. Ik wil mijn oude pc (E6500 / P5KPL-AM / 6770) een kleine upgrade geven
Momenteel heb ik niet het geld om en de videokaart en de processor te vernieuwen, maar wil wel graag BF 3 spelen. Ik wil dus graag alleen de processor vernieuwen.
Omdat een nieuwe processor waarschijnlijk niet op mijn oude pc past, heb ik dus voor 200 euro een nieuwe processor en moederbord nodig
zelf dacht ik aan de volgende 2 onderdelen:
AMD Phenom II X4 965 Black Edition
Asrock 870 Extreme3 R2.0
HDD is nog snel genoeg, en beeldscherm is ook nog niet zo oud. Verder is de voeding 600 Watt, en dus ook nog voldoende denk ik. Het gaat dus alleen om een processor en moederbord. Zijn er nog betere processors en moederborden voor 200 euro, of niet?
bedankt!
Budget - 200
Doel - Gamen (BF3 / MW 3) Internetten en Word
Omgeving - Liefst zo stil mogelijk
Assemblage - Zelf
Besturingssysteem - Aanwezig, hoeft niet voor gezorgd te worden
Opties / randapparatuur - Aanwezig, hoef niet voor gezorgd te worden
zoals hierboven staat wil ik graag mijn pc een kleine update geven. Ik wil mijn oude pc (E6500 / P5KPL-AM / 6770) een kleine upgrade geven
Momenteel heb ik niet het geld om en de videokaart en de processor te vernieuwen, maar wil wel graag BF 3 spelen. Ik wil dus graag alleen de processor vernieuwen.
Omdat een nieuwe processor waarschijnlijk niet op mijn oude pc past, heb ik dus voor 200 euro een nieuwe processor en moederbord nodig
zelf dacht ik aan de volgende 2 onderdelen:
AMD Phenom II X4 965 Black Edition
Asrock 870 Extreme3 R2.0
HDD is nog snel genoeg, en beeldscherm is ook nog niet zo oud. Verder is de voeding 600 Watt, en dus ook nog voldoende denk ik. Het gaat dus alleen om een processor en moederbord. Zijn er nog betere processors en moederborden voor 200 euro, of niet?
bedankt!