Upgrade van videokaart?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, maar als je dit zet op 1.8Ghz zal hij sneller werken, maar ik waarschuw je wel voor de gevolgen van te ver overklokken, want als je processor te warm word ( ga echt niet hoger dan 70 graden, ik zou het op 60 graden houden ) dan kunnen de gevolgen zijn dat je processor kapot gaat of mischien nog wel erger, en als je processor instabiel wordt, meteen de computer uitzetten, dan aanzetten en weer terug op normaal zetten (1.8)

oke man bedantk ;)

maar wat zijn ijn moederbord en processor vergelijkbaar mee?
 
oke man bedantk ;)

maar wat zijn ijn moederbord en processor vergelijkbaar mee?

je processor meot ongeveer hetzelfde zijn dus ook dezelfde naam ong. maar je moederbord moet persee helemaal hetzelfde zijn, en moet de temperaturen bedoelen we ook op volle toeren,, dus met een stress programma, die laat je processor op volle toeren werken, en dan een minuut of 30 aan laten staan en als de temperatuur goed is en de processor niet instabiel is kan je hem laten staan , of nog een standje hoger zetten
 
en mijn CPU TEMP mag max 60 graden zijn?

max. 70 graden,, maar om het veilig te houden niet boven de 60 uit komen, en als je echt hoger wilt, dan kun je een waterkoeling kopen , dan kun je hem bijvoorbeeld op 3.0Ghz zetten of meer
 
max. 70 graden,, maar om het veilig te houden niet boven de 60 uit komen, en als je echt hoger wilt, dan kun je een waterkoeling kopen , dan kun je hem bijvoorbeeld op 3.0Ghz zetten of meer

ik ga het een sproberen in ieder geval thnx for tha hulp :)

en weet je miss zo nog eens ene alternatieve videokaart?
 
ik ga het een sproberen in ieder geval thnx for tha hulp :)

en weet je miss zo nog eens ene alternatieve videokaart?

ik zou wel voor je het gaat proberen eerst alles heel goed doorlezen voordat je daadwerkelijk begint. je moet wel goed weten wat je gaat doen,
ik ga ook een nieuwe videokaart halen, ik heb ook dezelfde CPU als jouw, en heb ook ene ONBOARD,, maar ik heb PCI,, en ik ga een Nvidia Geforce 8800GT kopen die kost wel €250,- maar daar heb je dan wel wat voor, je kunt eens rondkijken op www.azerty.nl die zijn betrouwbaar en leveren door heel nederland, en dan bij pc componenten en dan videokaarten AGP

anders lees dit eens:
http://www.bouweenpc.nl/artikel/24

maar er staat als het goed is ergens in je BIOS, er staat daar ook hoe je daar komt , bij Jumpfree nogiets, daar kun je overklokken die moet je dan op MANUAL zetten en dan moet je een getal invoeren van 0-450 en als hij bijvoorbeeld al op 200 staat dan moet je er steeds 11 bij doen, want per 11 komt er 0,1Ghz bij, en dan teste of hij niet te warm wordt met een stress programma en een temp. programma natuurlijk, maar wel tegelijk meten want als je stopt met stressen koelt je CPU ook meteen weer af,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja, maar als je dit zet op 1.8Ghz zal hij sneller werken, maar ik waarschuw je wel voor de gevolgen van te ver overklokken, want als je processor te warm word ( ga echt niet hoger dan 70 graden, ik zou het op 60 graden houden ) dan kunnen de gevolgen zijn dat je processor kapot gaat of mischien nog wel erger, en als je processor instabiel wordt, meteen de computer uitzetten, dan aanzetten en weer terug op normaal zetten (1.8)



----

joke tot zover het overklokken ;)

mensen wie kan mij wat vertellen over de volgende grafische kaart

is dti een goede kaart en past hij op mijn pc?

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?baseId=2221&artno=jagha1

groeten
 
de kaart is wel OK,,maar niet bedoeld voor echt te gamen,, want nu beginnen de games met directX10 te komen en die ondersteund die kaart niet,, en crysis enzo loopt er niet lekker op, en had je nu een AGP of PCI? want dit is een AGP
 
de kaart is wel OK,,maar niet bedoeld voor echt te gamen,, want nu beginnen de games met directX10 te komen en die ondersteund die kaart niet,, en crysis enzo loopt er niet lekker op, en had je nu een AGP of PCI? want dit is een AGP

ik heb agp inderdaad , maar wat is dan wel aan te raden welke kaart? enwel een beetje betaalbaar natuurlijk ;)
 
wil je de kaart gebruiken om te gamen? want rond die prijsklasse ( 80 euro ) krijg je geen videokaart die crysis fatsoendelijk aankan
 
wil je de kaart gebruiken om te gamen? want rond die prijsklasse ( 80 euro ) krijg je geen videokaart die crysis fatsoendelijk aankan

wat bedoel je met crisis?

iok hoef niet ales op allerhoogste resolutie ofzo als het maar lekker vlot gaat ;)
 
crysis is een spel,, maar je kunt er wel mee gamen,, maar niet het nieuwste van het nieuwste,, ik denk dat crysis het er niet eens op doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan