Upgraden zelf samengestelde pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kolleetje

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Berichten
41
Hoi Allemaal,

Ik ben nu al een tijdje in bezit van deze zelf samengestelde pc, ik zou graag mijn videokaart en processor willen updaten.
Ik zat zelf t denken aan een nVidia 9800 GTx en misschien een I-processor.
Dit heb ik er nu inzitten:

Cooler master Centurion 5 CsC-T05
Intel Core 2 Due E6750
A-DATE 2GB DDR2
Seagate 320GB SATA
MSI P6N SLI-F V2, nForce 650i SLI
Asus GeForce 8600 GTS DDR3
Cooler Master RP-550 Extreme Power
Samsung SHS182M


Gaat dit allemaal passen, want zelf dingen plaatsen kan ik niet. Of zeggen jullie, laat die processor/videokaart erin en ga voor een hardware-deel?
Of andere video-kaart/processor

ik hoor graag van jullie!

mvg,

Kolleetje
 
Laatst bewerkt:
Supports Socket 775 for Intel® Core 2 Quad, Core 2 Duo, P4, P4EE, Pentium D, Pentium XE processors...

Kan dus wel quad core in;)
 
Supports Socket 775 for Intel® Core 2 Quad, Core 2 Duo, P4, P4EE, Pentium D, Pentium XE processors...

Kan dus wel quad core in;)

Ah oke ik dacht al, maar is het wel verstanding om een nieuwe processor erin te zetten? Ik game wel veel..
 
Het is al een vrij goede pc, welke games doel je op?

De processor kan wel beter, 1 van de Intel8xxx series.
 
Dat kan ook, maar het wordt wel killing met je voeding denk ik, maar daar weet ik zelf weinig van:(..
 
een q9**** met een 9800 zou denk wel lukken. Maar zou eerder voor een 4850 gaan.
 
Wat is je budget eigenlijk?

Ik vind de stap van E6750 naar E8500 eigenlijk te klein (ook gezien de prijs van die processor). En daarnaast is een E6750 nog zo slecht niet.
Ik zou de processor dus laten zitten.

De betere quads kunnen dus niet, gek genoeg.
 
Wat is je budget eigenlijk?

Ik vind de stap van E6750 naar E8500 eigenlijk te klein (ook gezien de prijs van die processor). En daarnaast is een E6750 nog zo slecht niet.
Ik zou de processor dus laten zitten.

De betere quads kunnen dus niet, gek genoeg.

Mijn budget,, ik denk dat ik wel rond de 200 kwijt kan zijn voor een videokaart. Ik heb een GTX+ 9800 voor 126 euro gezien op internet. Lijkt me mooi prijsje ofniet?
 
Kijk als je nog lang met je computer wil doen dan kan je beter nu wat meer geld uitgeven zodat hij wat langer meekan. Maar als je over een paar jaar toch een nieuwe koopt is het zonde om 200 euro uit te geven;)
 
Kijk als je nog lang met je computer wil doen dan kan je beter nu wat meer geld uitgeven zodat hij wat langer meekan. Maar als je over een paar jaar toch een nieuwe koopt is het zonde om 200 euro uit te geven;)

Ik ga hier iig nog wel eventjes mee door :)



Maar ik zit ook met die voeding te kijken.. Ik wil ook niet alles gaan vervangen
 
Denk niet dat je een nieuwe voeding nodig hebt, tenzij je nog veel veel upgrades in te toekomst van plan bent;)
 
Ik heb iets vergelijkbaars wat jij in de toekomst krijgt met 600 watt;)... zie mijn systeem als je op mijn naam drukt.
 
Bedankt:D... maar aan hoeveel geld zat je te denken voor je videokaart?

Rond de 175/200,, maar ik heb een GTX+ 9800 voor 126 zien staat, eerstehands. Dus, lijkt me een mooi prijsje. Of heb jij nog andere videokaarten voor dat geld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan