Upgraden zelf samengestelde pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat qua kaart een goede keuze. Anderzijds weet ik niet wat voor monitor hij heeft?
De meerwaarde van een hd4870 bij een resolutie van 1280x1024 tov een hd4850 is niet echt groot. (zegt iemand die een hd4870 heeft met een schermresolutie van 1280x1024 :o : was toendertijd er een tijd uitgeweest...)

Misschien zegt dit wel iets. (ik weet niet of het nog wel iets zegt: zijn al wat oude cijfers)
http://www.tomshardware.com/charts/...=on&prod[2062]=on&prod[2252]=on&prod[2116]=on

De kaart genoemd " - " is de 9800GTX+, de andere zijn genoemd (HD4870, HD4850 en GTX260). Op 1280x1024 kan de 9800GTX+ aardig meekomen.

(ik wilde dit gisteren al plaatsen: maar er was onderhoud aan de server van helpmij)

Ik heb een 22 Inc beeldscherm :-)!!! ik denk dat ik voor de HD 4870 ga!! Lijkt me een goede keuze toch?

Ja: maar wel in je achterhoofd houden dat je problemen kan krijgen. In dat geval moet je alsnog een nieuwe voeding kopen. Maar je hebt best kans dat het wel gaat draaien hoor.

Ja: maar wel in je achterhoofd houden dat je problemen kan krijgen. In dat geval moet je alsnog een nieuwe voeding kopen. Maar je hebt best kans dat het wel gaat draaien hoor.

Ik heb nog een paar vraagjes:
Zijn die voedingen tegenwoordig prijzig?, en hoeveel watt zal ik dan nodig moeten hebben?, en welke problemen kunnen er optreden?

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een paar vraagjes:
Zijn die voedingen tegenwoordig prijzig?, en hoeveel watt zal ik dan nodig moeten hebben?, en welke problemen kunnen er optreden?
De problemen zijn meer irritant: Vastlopers in windows, blauwe schermen e.d.
Maar verder zal het wel mee vallen.
Kijk: als je het krijgt, dan baal je. Maar het is dan een kwestie van een nieuwe voeding inschroeven en gaan met de banaan.
Je voeding is niet zo slecht dat ik zeg: je gaat 100% problemen krijgen. Ik geef je echt een goede kans.
Ik ga nog ff voor je zoeken (lees straks de edit op mijn post maar...)

edit:
Ik kom er niet echt uit.
Maar ik vond op een collegaforum een user met dit systeem:
[MSI X58 Pro] [i7 920@3.6 1.376v] [OCZ 3Gb@1440 7-6-6-1T 1.65v] [Gainward 4870 GS @790/1050] [Cooler Master 460W eXtreme Power] [Cooler Master CM690] [3dmark06: 17544] [Super Pi 1M: 10.843]

HD4870, zwaarde processor en een zwakkere voeding. Dus dan moet het wel gek lopen dat jij problemen krijgt.
Let nogmaal wel op dat verloopstekkertje.

En heb je gekeken of de videokaart qua maat wel in je computer past?

Laatst bewerkt:
De problemen zijn meer irritant: Vastlopers in windows, blauwe schermen e.d.
Maar verder zal het wel mee vallen.
Kijk: als je het krijgt, dan baal je. Maar het is dan een kwestie van een nieuwe voeding inschroeven en gaan met de banaan.
Je voeding is niet zo slecht dat ik zeg: je gaat 100% problemen krijgen. Ik geef je echt een goede kans.
Ik ga nog ff voor je zoeken (lees straks de edit op mijn post maar...)

edit:
Ik kom er niet echt uit.
Maar ik vond op een collegaforum een user met dit systeem:
[MSI X58 Pro] [i7 920@3.6 1.376v] [OCZ 3Gb@1440 7-6-6-1T 1.65v] [Gainward 4870 GS @790/1050] [Cooler Master 460W eXtreme Power] [Cooler Master CM690] [3dmark06: 17544] [Super Pi 1M: 10.843]

HD4870, zwaarde processor en een zwakkere voeding. Dus dan moet het wel gek lopen dat jij problemen krijgt.
Let nogmaal wel op dat verloopstekkertje.

En heb je gekeken of de videokaart qua maat wel in je computer past?

Nee nog niet :o, maar het lijkt me dat hij er wel ingaat, qua slots op het moederbord gaat het. Dus

edit: ik kom er zelf niet aan uit hoe ik dit allemaal moet uitzoeken....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan