upload problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ray28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
Hallo mensjes,

Ik gebruik dreamweaver MX2004 en heb opeens het probleem dat ik het icoontje
van file-management niet meer kan gebruiken (get/put e.d.). Nou blijkt dat als ik naar files ga en manage sites dat ik waarschijnlijk iets heb gewist of veranderd hebt. Ik heb zelf dit mapje niet aangemaakt dus ik weet niet het stappenplan wat je bij locale info en remote
info moet invullen.

Als ik verbinding wil maken geeft hij de melding: dreamweaver cannot
determine the remote server time. the select newer and
synchronize commands will not be available.

kan iemand deze deus helpen?:confused:

Doe dit stap voor stap. Zorg dus goed dat je het dreamweaver.exe bestand ergens veilig hebt opgeslagen om, als het fout gaat, het te vervangen met degene die je bewerkt hebt.

Ga naar de dreamweaver installatiefolder: C:\program files\Macromedia\Dreamweaver MX\) en kopieer je dreamweaver.exe file en zet hem tijdelijk op je desktop.

Open je dreamweaver.exe file in een HEX Editor.
Zoals 010editor, google: http://www.sweetscape.com/010editor/
Zoek dan naar de match: XYIZNWSK

Als je het eenmaal gevonden hebt (HOOFDLETTERS) XYIZNWSK vervang het met kleine letters; xyiznwsk.

Open dreamweaver en verbind met je remote server.

Dit komt door een bug in Serv_U FTP 4 server dat alle hoofdletters vervangt met kleine letters. Als dreamweaver verbinding maakt, maakt het verbinding met de map XYIZNWSK waar de tijd en datum in opgeslagen worden. De bug zijn de hoofdletters die niet herkent word en dus een fout geeft.

probleem

okeej ik heb die 010 editor geinstalleerd en dreamweaver.exe geopend daar
maar hoe kan ik die match aanzetten? dit programma ben ik niet bekend mee, kan je uitleggen hoe je in dat programma XYIZNWSK gaat vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan