Uploaden met ftp lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

FFOM

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
68
Heey

Ik werk sinds kort met fillzilla voor het eerst met ftp, en ik heb een hosting van mijn domijn.nl.
Nu is het zo dat mijn pagina's sucessvol zijn gedownload naar het net, alleen uploaden van pagina's lijkt niet te werken.
Fillzilla geeft aan dat het uploaden successvol is geweest, maar als ik mijn website open dan zijn de pagina'' s gewoon nog hetzelfde als voorheen.
Wat doe ik fout? is dit typies een fout van mijndomijn.nl of kn het liggen aan fillzilla?

graag andwoord dank u wel Ayla
 
mischien ligt het aan je browser, en zitten de pagina's nog opgeslagen (in de cache). Als je IE6 gebruikt, kan je via extra->internet-opties->bestanden verwijderen de cache legen. Via FF kan het ook via opties, maar evenals IE7 weet ik niet precies welke knopjes t zijn.

:thumb:
 
mischien ligt het aan je browser, en zitten de pagina's nog opgeslagen (in de cache). Als je IE6 gebruikt, kan je via extra->internet-opties->bestanden verwijderen de cache legen. Via FF kan het ook via opties, maar evenals IE7 weet ik niet precies welke knopjes t zijn.

:thumb:

Nee het werkt niet helaas :( de pagina blijft gewoon hetzelfde, maar toch bedankt(K)
 
Hoe heb-je m er de 1e keer opgekregen?

Als je m nou eens wist via FZ en daarna weer upload... werkt dat?
 
Als je m nou eens wist via FZ en daarna weer upload... werkt dat?

Dat is wel een optie ja. Ik had eerst ook een plekje op een server, waarbij ik eerst een pagina moest deleten, dan 5 minuten wachten, en dan een nieuwe uploaden. Anders kreeg ik altijd de oude pagina terug. :confused:
 
uploaden via ftp werkt niet.

hoi ik heb een nl domein en wil wat op een website zetten.via filezilla lukt het me niet omdat te doen.wat ik ook probeer.mischien ben ik een leek maar snap het niet.


groet roy36
 
Eh, wat is de fout die je krijgt? Wat probeer je in te vullen?
 
uploaden via ftp werkt niet.

Eh, wat is de fout die je krijgt? Wat probeer je in te vullen?

de fout ? het lukt me niet gewoon.met filezilla gebruiksaanwijzing zelf niet,zie niks als ik mijn domeinnaam in type.
 
Als het goed is geeft Filezilla in zijn status venster een heleboel informatie over wat er precies gebeurd...

Weet je zeker dat je je gebruikersnaam en wachtwoord goed hebt ingevuld? De goede host naam? Juiste poort en verbindingstype?
 
Zou het kunnen zijn dat je een index.php upload , terwijl er al een index.html is die eerst gebruikt werd ?

Probeer eens een pagina te uploaden die totaal niks met je site te maken heeft en ook niet bestaat. Kijk dan of hij het wel doet en dat je die nieuwe pagina ziet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan