Hallo!
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het maken van een excel-bestand waarin ik mijn gewerkte uren kan registreren. Hierbij gaat het mij met name om het bijhouden van mijn toeslaguren.
Ik heb zelf een hele tijd zitten zoeken, maar ik ben nog niet zo heel erg handig met formules combineren.
Wat zoek ik?
Ik wil graag een bestand waarin ik alleen maar de datum en de gewerkte tijden hoef in te vullen.
Van deze gewerkte tijden is
op weekdagen tussen 00.00 en 06.00 40% toeslag
op weekdagen tussen 06.00 en 08.00 20% toeslag (mits begin vóór 07.00)
op weekdagen tussen 18.00 en 22.00 20% toeslag (mits einde na 20.00)
op weekdagen tussen 22.00 en 24.00 40% toeslag
in het weekend alle uren 70% toeslag
feestdagen alle uren 100% toeslag
Graag wil ik cellen waarin het totaal aantal toeslaguren per percentage bij elkaar geteld wordt.
Ik heb een voorbeeld bestandje bijgevoegd, maar 'feel free' om iets nieuws te maken.
Wanneer de opzet er is, kan ik meestal wel makkelijk zelf dingen erin toevoegen.
Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen!
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het maken van een excel-bestand waarin ik mijn gewerkte uren kan registreren. Hierbij gaat het mij met name om het bijhouden van mijn toeslaguren.
Ik heb zelf een hele tijd zitten zoeken, maar ik ben nog niet zo heel erg handig met formules combineren.
Wat zoek ik?
Ik wil graag een bestand waarin ik alleen maar de datum en de gewerkte tijden hoef in te vullen.
Van deze gewerkte tijden is
op weekdagen tussen 00.00 en 06.00 40% toeslag
op weekdagen tussen 06.00 en 08.00 20% toeslag (mits begin vóór 07.00)
op weekdagen tussen 18.00 en 22.00 20% toeslag (mits einde na 20.00)
op weekdagen tussen 22.00 en 24.00 40% toeslag
in het weekend alle uren 70% toeslag
feestdagen alle uren 100% toeslag
Graag wil ik cellen waarin het totaal aantal toeslaguren per percentage bij elkaar geteld wordt.
Ik heb een voorbeeld bestandje bijgevoegd, maar 'feel free' om iets nieuws te maken.
Wanneer de opzet er is, kan ik meestal wel makkelijk zelf dingen erin toevoegen.
Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen!