• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0156

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2013
Edit: Het onderwerp is precies hetzelfde gebleven. Maar dit topic is meerdere malen weer van status veranderd omdat er nog problemen in voor kwamen. Of omdat ik een nieuwe werkgever heb gekregen en een andere CAO en dus moet het schema weer worden gewijzigd.
De formules zijn zo complex voor mij geworden dus daarom her-open ik steeds dit oude topic weer. Vandaar dit bericht voor diegene die denken waarom dit steeds weer gebeurt.

En ik wil iedereen echt bedanken voor hun hulp in dit topic!
In het bijzonder plongske, Super bedankt man! :thumb::thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Ja zo bedoel ik het ja.
Alleen nu wil het nog begrijpen, hoezo staat er NETTO.WERKDAGEN(A3;A3) ? wat doet die precies..
125% snap ik helemaal dan.

alleen die 150% doet het niet helemaal als je je de datum van vandaag in a3 zet dan klopt die 200% niet, hij zegt 0.5 dan het moet veel meer zijn. het moet zijn:
150% toeslag tussen 06.00-12.00
200% toeslag tussen 12.00-24.00

Laatst bewerkt:
Met NETTO.WERKDAGEN kijk ik of het een weekdag is of niet. Het voordeel van deze functie is dat je er ook verlofdagen of feestdagen kan bijplaatsen.
Ik ben inderdaad te vlug geweest met de formules.

aah ok, dat is zeker handig man, dank je.
ik heb er even een edit bij geupload zoals hij nu is.
hoe voeg je die dan toe.. allebei ?

feestdagen zijn bij mij 200%

Laatst bewerkt:
het probleem is er wordt wel geen onderscheid gemaakt tussen vakantiedagen en feestdagen. Het zijn dus dagen die niet meetellen als werkdagen.
Als je mij de feestdagen doorstuurt zal ik ze in de formule plaatsen.
Nu eerst even de maaltijd klaarmaken.

> nieuw: Bekijk bijlage Deli XL.xlsx

Ah ik zie dat je ze al hebt veranderd in dat oude bestandje van je.
Ik heb mijnes weer even geupdate.
Nu ben ik ook weer het volgende tegen gekomen: als je niets invult op zaterdag dan staat er automatisch al 12 uur bij 150%. (ook op zondag)

dan nog iets, zondags = 300% toeslag.:P

feestdagen zijn =
Nieuwjaarsdag
tweede Paasdag
Hemelvaartsdag
tweede Pinksterdag
eerste en tweede Kerstdag
Koninginnedag
bevrijdings dag

maakt niet uit, op zondag hoef ik nooit te werkend dus daarom hoeft hij er niet tussen.

Ik hoef die feestdagen er niet in ben ik net achter gekomen.
Dus als het goed is hoort hij het dan zo te doen, maar dat doet ie niet.
Kijk de onderste maar.

Laatst bewerkt:
Ik zie nu dat 125 en 150% het helemaal goed doen, als het een werkdag is, alleen als het nu zaterdag is en ik werk van 6 uur tot 15 uur smorgens dan laat hij 125% leeg en 150% staat dan ####.

Deze lange formules gaan voor mij net iets te ver.
Zou je nog even kunnen checken.
(het probleem ligt hem dus alleen als je op een zaterdag moet werken, en de 200% kolom heb ik dus nog niet getest of die dan werkt.

Erikje,
het was nogal hectisch dit weekend en heb een vlugge poging gedaan, nu zie ik ook dat de sommige formules niet goed zijn ingegeven.
ik doe nog een poging.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan